سیدحسن خمینی: باید امید را در دلها ایجاد کنیم تا امید اندیشمندان فریبکار را از بین ببریم/ می خواهند امید مردم را از بین ببرند.

سیدحسن خمینی: باید امید را در دلها ایجاد کنیم تا امید اندیشمندان فریبکار را از بین ببریم/ می خواهند امید مردم را از بین ببرند.

سید حسن خمینی با بیان اینکه برای از بین بردن امید اندیشمندان فریبکار باید در دلها امید ایجاد کنیم، گفت: باید نقاط روشن جامعه را بیان کنیم. امروز ما با یک امپراتوری رسانه ای روبرو هستیم که می خواهد امید مردم را از بین ببرد.

سید حسن خمینی در مراسم تجدید میثاق رئیس جمهور و اعضای دولت با آرمان های امام خمینی (ره) گفت: رهبر معظم انقلاب صبح امروز در حرم تاکید کردند که «یاد و نام امام موج می زند. به همین دلیل به آنها توهین می شود.

و افزود: اگر امروز امام بزرگوار ما بودند بحث ناامیدی را مطرح می کردند. روحیه امید امروز وظیفه همه است. البته توکل ما به خداست و امروز هم به تعبیر امام با توکل به خدا و وحدت کلام آمده ایم.

وی با بیان اینکه برای از بین بردن امید متفکران متوهم باید امید را در دلها ایجاد کنیم گفت: باید زوایای روشن جامعه را بیان کنیم. امروز ما با یک امپراتوری رسانه ای روبرو هستیم که می خواهد امید مردم را از بین ببرد. وی تاکید کرد: نقاط ضعف را برای رفع آنها صحبت کنیم نه ایجاد ناامیدی.

سید حسن خمینی افزود: اتفاقات پاییز امسال امید مردم بود. چون می خواست بگوید توان حل مشکلات کشور را ندارد. این امید را باید ناامید کرد. مشکلات زیاد است اما باید کشور را طوری مدیریت کرد که بدانند فرصت برای حل مشکلات وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید