سید عباسی: انرژی استقلال هنوز رها نشده است

وی در مورد اینکه استقلال در چارچوب مسابقات لیگ یک برد خوب مقابل نساجی به دست آورد و اینکه آیا می تواند به راحتی در این دیدار پیروز شود یا اینکه نساجی این بار شاگردان ساپینتو را شگفت زده خواهد کرد، گفت: سوپرجام یک بازی است و در این نوع بازی ها هیچ چیز قطعی نیست. از پیش. استقلال شانس بیشتری برای برد دارد اما نساجی هم تیمی بسیار خوبی دارد. در این مسابقه هر اتفاقی ممکن است بیفتد اما در مجموع امیدوارم شاهد بازی بسیار خوب و زیبایی باشیم.

هافبک سابق استقلال درباره عملکرد فنی این تیم در دیدارهای گذشته گفت: عملکرد استقلال در یازده بازی اخیر قابل دفاع است. شرایط خوب بود اما هنوز انرژی این تیم رها نشده است. به نظر من استقلال نتیجه گرا بازی می کند. از نظر فنی، این تیم هنوز جای کار دارد. مثلاً در خط هافبک مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود.

سید عباسی در خصوص اعتراض استقلال به داوری هر یازده هفته یکبار گفت: تا زمانی که VAR وارد این فوتبال نشود همین شرایط وجود دارد. اگر تا سقف بجنگیم وضعیت همین می شود. با معرفی VAR حداقل می توانند از داوران محافظت کنند. مشکلات داوری وحشتناک است.

وی افزود: پارسال که خودم در لیگ بودم چیزهایی را دیدم و احساس کردم بهتر است نگویم. همه چیز سلیقه ای است. تا زمانی که سیستم کمک تصویری برای داور وجود نداشته باشد، همین جدول را داریم و مثل کوبیدن آب در هاون است. ما فقط حول خودمان می چرخیم. من فکر می کنم آنها می توانند VAR را وارد کنند اما نمی کنند. امیدوارم اشتباه کرده باشم

دیدگاهتان را بنویسید