سید مهدی رحمتی بعد از سرمربی شدنش چه گفت؟

سید مهدی رحمتی بعد از سرمربی شدنش چه گفت؟

سید مهدی رحمتی در مراسم معارفه خود پیش از تمرین امروز تیم فوتبال آلومینیوم اراک اظهار داشت: در ابتدا از اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه تشکر می کنم که به من و همکارانم برای هدایت این تیم اعتماد کردند. می دانم چه کار سختی داریم. در 21 سالی که در فوتبال بودم، به جز یک سالی که در پیکان بازی کردم، در تیم هایی حضور داشتم که هواداران داشتند. من دقیقا هدیه شما را درک می کنم. چه دیدارها و دربی های مهمی را بردیم یا شکست خوردیم؟ قهرمان یا نایب قهرمان شدیم. در فینال بردیم یا باختیم. اما مطمئن باشید که من توسط کسی منصوب نشده ام و هیچکس در اینجا از من حمایت نکرده است.

وی افزود: امید من ابتدا به خدا و سپس به علی بن موسی الرضا است که همیشه دستش را پشت سرم نگه داشته و نقش مهمی در زندگی من داشته است. زمانی که بازی می کردم و الان که تمرین را شروع کردم، سعی کردم روی پای خودم بایستم. در فوتبال، حتی بزرگترین مربیان دنیا هم نمی توانند به شما قول بدهند، اما به شما قول می دهم که من و همکارانم، کارکنان باشگاه و همه بازیکنانی که با جان و دل اینجا هستند برای موفقیت این تیم و این شهر و بله. بازگشت به نیم فصل اول سعی کنیم یک قدم به عقب برنگردیم.

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: خیلی از بچه های تیم با من بازی کرده اند و من را می شناسند. میلاد فاخردینی و میثم مجیدی و اسماعیل شریفات در یک تیم بودند. من هرگز در زندگی ام سعی نکردم بیام و بروم. من همیشه برای یک هدف تلاش کرده ام و به دنبال موفقیت بوده ام و برای آن تلاش کرده ام. قطعا این بازیکنان عمدا اینجا هستند و برای موفقیت آلومینیوم اراک تلاش می کنند. از تماشای بازی این تیم در نیمه اول بسیار لذت بردم. تیم های دیگر ممکن است بخواهند بازیکنان انفرادی در آن تیم داشته باشند. هر کدام از آنها می توانند بازیکن تاثیرگذاری در تیم های دیگر باشند. قسم می خورم که هیچ فوتبالیستی نمی تواند کمتر در زمین بماند. این 20 سال فوتبال من است.

رحمتی گفت: من به افتخار تک تک این بازیکنان اعتقاد دارم. مطمئن باشید همه دست به دست هم خواهیم داد تا این تیم را بالا ببریم و از امروز شروع کنیم. لطفا با ما همراه باشید فضای مجازی بلای جان فوتبال ما شده است. هرکسی پنج اکانت دارد و در فضای مجازی چیزی می نویسد. مواظب باش هرکی هر چی داری بیا سر تمرین ما با من صحبت کن. می شنوم.

وی افزود: ما و بازیکنان به اینجا می آییم و تمرین می کنیم. ما نوکر شما هستیم لطفا در سایر بازی ها با ما همراه باشید. به ما دل بدهید و به بچه ها کمک کنید تا با انرژی و تشویق کامل بازی کنند تا به آنچه در ذهن خود و هواداران است برسند.

دیدگاهتان را بنویسید