سیره حضرت زهرا(س) باید در متن زندگی زنان باشد/ لزوم تبیین الگوی سوم زن مسلمان برای نسل جوان


زمان: 19:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۵
کد خبر: 1803372

مجیدی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین خواسته های مقام معظم رهبری تبیین الگوی سوم زن مسلمان برای نسل جوان است، گفت: کشورها و این باید انجام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; مجیدی همسر شهید والامکام عباس نجفی امشب در نهمین جشنواره سراسری الگوهای صبر و مقاومت در کانون امام علی (ع) اراک گفت: فاطمه زهرا (س) باید در متن زندگی زن و ایرانی باشد. و زنان مسلمان باید زندگی این بانوی بزرگ اسلام را در زندگی خود کاربردی کنند.

وی افزود: نامگذاری ولادت حضرت زهرا(س) به نام روز مادر افتخار بزرگی برای بانوان است و این روز فرصت مناسبی برای بازخوانی زندگینامه حضرت زهرا(س) و دیدار با بانوی بزرگ اسلام نسل جوان است.

وی بیان کرد: دنیا مسیری گذرا برای انسان هایی است که باید توشه های خود را بردارند و خوب است در راه اهل بیت(ع) راه جمع آوری توشه انسان را طی کنیم.

همسر شهید والامکام عباس نجفی ادامه داد: فاطمه زهرا (س) قله عشق است و اولین کسی که وارد بهشت ​​شد فاطمه زهرا (س) بود که خداوند عاشقان فاطمه زهرا (س) و او را دوست دارد. فرزندان به خاطر احترامی که برایشان قائل است، شفاعت می کنند و باید الگوی واقعی ما در زندگی حضرت زهرا (س) باشند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری تبیین الگوی سوم زنان مسلمان برای نسل جوان بود، گفت: کشورها و این باید انجام شود.

مجیدی افزود: چندین سال پیش مقام معظم رهبری در کنگره هفت هزار شهید، الگوی سوم یعنی الگوی زنان مسلمان را مطرح کردند و فرمودند الگوی سوم زن مسلمان الگویی است که در آن حق کرامت الهی است. به مدرنیته بازگردانده شده است.زنان.این غربی نیست و باید در گام دوم به این موضوع پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) بهترین، کامل ترین و برترین الگوی زن مسلمان است که بهترین مادر، بهترین همسر، بهترین همسر و بهترین زن مسلمان است و در همه چیز سرآمد است. ویژگی های اخلاقی و رفتاری و عملی این بانوی بزرگوار همه ما موظفیم این الگو را به خوبی به نسل جدید ارائه کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید