سیر صعودی پیشرفت ایران در راه استقلال و آزادی است/ دستان بریده دشمن در سایه اقتدار نظام


ساعت: 15:37
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901183

این تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی گفت: دشمنان با ایران قدرتمند، مستقل و مترقی دشمنی دارند و تمام ترس آنها روند صعودی پیشرفت و توسعه ایران در راه استقلال و آزادی است. از این رو با هجمه های مختلف مانند تحریم ها، ایجاد تنش و هرج و مرج داخلی، جنگ های رسانه ای و… سعی دارند مانعی برای رشد و اعتلای کشورمان باشند که مثل همیشه خواب آشفته ای است که تعبیر نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «قدرت اله نیاصدق» مدرس دانشگاه و تحلیلگر ارشد سیاست در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار وی با تاکید بر اینکه بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اغتشاشات اخیر مانند آب سردی بر پیکر اغتشاش گران و نقشه های شوم دشمنان ایران و اسلام است، گفت: همه آحاد مردم با هر سبک فکری که باشند جای دارند. در قلب نظام و به عنوان مالک. مدیران این کشور پای همه آرمان های مقدس خود ایستاده اند و هرگز اجازه نمی دهند که دشمنان از نام آنها برای لطمه زدن به نظام مقدس ایران اسلامی سوء استفاده کنند.

این تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی گفت: مردم ایران از این اتفاقات برنامه ریزی شده آگاه هستند که اخیراً رهبر معظم انقلاب نیز خاستگاه و خاستگاه کشورهای درگیر و افراد مرتبط با ایشان را شناسایی کردند و معلوم شد که همه اینها برنامه های از پیش طراحی شده زیر نظر چه مردم و کشورهایی هدایت و سرمایه گذاری می شود، استقبال نمی کنند و در چند روز گذشته با راهپیمایی های باشکوه در سراسر کشور مخالفت و انزجار خود را با این آشوب ها نشان داده اند.

این استاد دانشگاه افزود: دشمنان با ایران قدرتمند، مستقل و مترقی دشمنی دارند و تمام هراس آنها روند صعودی پیشرفت و توسعه ایران در راه استقلال و آزادی است. از این رو با هجمه های مختلف مانند تحریم ها، ایجاد تنش و هرج و مرج داخلی، جنگ های رسانه ای و… سعی دارند مانعی برای رشد و اعتلای کشورمان باشند که مثل همیشه خواب آشفته ای است که تعبیر نمی شود.

وی در ادامه بیان کرد: سناریوی این ناآرامی ها و اغتشاشات اخیر در کشور توسط آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی مهندسی و سیاسی شده است. آنها هستند که همواره با ترفندهای مختلف و توسل به انواع توطئه های غیراخلاقی و غیر انسانی سعی در تعرض به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته و از مردم و جوانان همین آب و خاک محافظت می کنند. از طریق خائنان میهن و رسانه های فارسی زبان که خود سرمایه گذاران اصلی آن هستند سعی در شعله ور کردن احساسات و عواطف ملت و کشاندن آنها به خیابان ها برای آشوب و آشوب دارند که البته همانطور که مشاهده می شود. در تاریخ، مثل همیشه با بیداری این ملت، در دستیابی به اهدافی که خودشان شکست خوردند.

نیا سده تصریح کرد: موضوع این روزها جنگ حجاب و بی حجابی یا مرگ دختر جوانی نیست که حتی رئیس جمهور نیز شخصا دستور تسریع در رسیدگی به این پرونده را برای دلجویی از خانواده رهبر فرزانه عنوان کرده است. وی در اظهارات اخیر خود گفت: بسیاری از بی حجابان از حامیان نظام جمهوری اسلامی هستند، دشمنان با نام بزرگ و قدرت تاثیرگذار ایران در منطقه و جهان مشکل دارند، زیرا آنها را حفظ می کنند. نه تنها در منطقه، بلکه در سراسر جهان یکی پس از دیگری خنثی می شود.

وی در پایان گفت: مردم و مسئولان باید هوشیار و بسیار مراقب دشمن باشند تا خدای نکرده جوانان قربانی دسیسه های گروهک های تجزیه طلب و ضد انقلاب شوند که هیچ پشتوانه ای ندارند. غیر از دشمنان خیالباف و خیالباف ایران خونش به ناحق ریخته نشود و دشمنان با شکست کامل فتنه ها به قدرت مطلق ایران اسلامی ایمان بیاورند و در آینده شاهد این گونه اعمال نفوذ و جنایت های جنایتکارانه نباشیم. توسط افراد مستکبر و منافق در کشور.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید