سیزدهم آبان مظهر استکبار است/ هژمونی آمریکا در حال فروپاشی است

ساعت: 15:31
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781359

محمد صادقی گفت: اقشار مختلف دانش آموزان یکی از ارکان اصلی پیروزی انقلاب و گسترش جریانات ضد استکباری در منطقه و جهان بودند و حضور فعال آنها در این عرصه همچنان ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کارشناس سیاسی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک با بیان اینکه حماسه 13 آبان ماهیت توطئه گرانه آمریکا را در چشم جهانیان نشان می دهد، گفت: این حرکت دانشجویان پیرو خط امام (ره) کار بزرگی بود که امروز عظمت آن بیشتر به چشم می خورد. “

محمد صادقی گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نشان داد که سفارتخانه های این کشور مرکز توطئه و جاسوسی علیه کشورهای دیگر است.

وی در ادامه با بیان اینکه نوجوانان آینده سازان نظام هستند خاطرنشان کرد: این گروه سنی با تلاش، پشتکار و پیروی از ولایت، تلاش خود را در اقتدار روزافزون ایران اسلامی به کار گرفت و افتخارات ارزنده ای را در تاریخ انقلاب به ثبت رساند.

صادقی با اشاره به اینکه نقش نوجوانان در ساختن ایرانی قدرتمند ضروری است، افزود: هیچ کشوری بدون در نظر گرفتن مشارکت گسترده جوانان در مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نمی تواند به پیشرفت و توسعه دست یابد.

وی گفت: امروز هژمونی آمریکا در حال فروپاشی است و احتمالا کشورهای زیادی در جهان هستند که نمی توانند از ظلمی که آمریکا بر آنها تحمیل کرده است نفس بکشند و این نشان می دهد که آمریکا تهدیدی جدی برای جهان است.

وی در خاتمه با بیان اینکه 13 آبان نماد استکبارستیزی جوانان است، خاطرنشان کرد: اقشار مختلف دانش آموزی یکی از ارکان اصلی پیروزی انقلاب و گسترش استکبارستیزی در منطقه و جهان بوده و هستند. حضور فعال آنها در این عرصه ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید