سیستان و بلوچستان با سرمایه پیوند خورده است/ حکومت جهاد راهی برای عبور از روزهای سخت است


ساعت: 08:30
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1810926

در جلسه هماهنگی فرمانداران و شهرداران با وزیر کشور مطرح شد.

احمد واحدی وزیر کشور با اشاره به اینکه جهاد گرایی راه برون رفت از مشکلات موجود است، گفت: این شیوه حکومت داری پوسته های سخت را از بین می برد و در خدمت مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، احمد واحدی چهارشنبه شب در نشست هماهنگی استانداران و شهرداران سیستان و بلوچستان با تشکر از مسئولان خدمتگزار به مردم، بزرگترین سرمایه کشور را در کشور دانست. : این استان به خودی خود یک پایتخت است. در واقع دریا، بندر، مردم و مرزهایش پایتخت است.

وی با تاکید بر اینکه باید شاهد این سرمایه گذاری ها باشیم، تصریح کرد: تا زمانی که همه کشورهای دیگر نفت نداشته باشند که ضابطه مند است، فرض کنیم نفت نداریم، سرمایه اصلی ما آب و خاک، فرهنگ، ابتکار و دانش است.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه ظرفیت ها باید توسعه یابد، ادامه داد: شما باید عاشق این خاک و آب و خاک باشید، این استان در اختیار شماست و چاره ای جز توسعه آن ندارید. ما باید خودمان را باور کنیم.

وی با بیان اینکه ارقام و بودجه های اختصاص یافته به استان برای رفع همه مشکلات و توسعه چشمگیر استان کافی نیست، افزود: هر یک از مسئولان استانی باید برای بهبود امور در حوزه کاری خود فکر و برنامه ریزی کنند. کارهای فوری باید در دستور کار باشد.

واحدی با تاکید بر اینکه کارمندان باید از قفل اداری خارج شوند، اذعان داشت: این مهم است، حکومت جهادی حکومتی است که پوسته های سخت را از بین می برد و به مردم خدمت می کند، ببینید چه می شود کرد و استعدادیابی کرد، زیرا در این صورت استان رشد می کند.

وزیر کشور با بیان اینکه اشتغالزایی 98 درصد آسیب های اجتماعی را برطرف می کند، گفت: مسئولان استانی باید به صورت ارضی و منسجم به این مسائل رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید