سیستم بازی بسته است. امکان معرفی وزنه برداران جدید وجود ندارد/ ترکیه برای ماهواره ها سهمیه ۲۵ درصدی داده است; همه کشورها اعتراض کردند


ساعت: 16:02
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855160

رئیس کاروان بازی های داعش ایران گفت: چند وقت پیش سیستم های بازی بسته شد و اگر وزنه برداری بخواهد افراد جدیدی را معرفی کند باید ببینیم در لیست اصلی هست یا خیر؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عسگر رحیمی، سرپرست کاروان ایران در بازی های کشورهای اسلامی با بیان اینکه در صورت بازگشت وزنه برداران معترض به اردوی تیم ملی، فدراسیون می تواند نفرات جدیدی را برای بازی های کشورهای اسلامی اعزام کند، گفت: ما 1500 نفر را ثبت نام کردیم و باید ببینم آیا می خواهند. برای معرفی فرد جدید در لیست اصلی بود یا نه؟

سرپرست کاروان ایران در بازی های کشورهای اسلامی ادامه داد: با کمیته برگزاری بازی های کشورهای اسلامی مشکل جدی داشتیم. البته این روی ما تاثیری ندارد، همه کشورها از این موضوع شکایت کرده اند. میزبان تنها 25 درصد به مربی، سرمربی و هم تیمی ها سهمیه داد. این سهمیه همیشه 50 تا 60 درصد بوده است و این اقدام ترکیه عجیب است.

وی در خصوص دلیل این اقدام مجری گفت: شاید برای درآمدزایی این کار را انجام می دهند و می خواهند برای افراد اضافی پول بگیرند و شاید فضای کافی برای اسکان وجود نداشته باشد. به هر حال ما مقاومت کردیم و اعلام کردیم که در بازی ها حاضر می شویم یا نه. بلیط رزرو کردیم و بخشی از آن پرداخت شد. ما 280 ورزشکار داریم و 70 کارت موبایل به ما دادند و 150 کارت نیاز داریم. الان 4 نفر باید اعزام شوند تا با 20 ورزشکار به عنوان مربی، پزشک، ماساژور و فیزیوتراپ مبارزه کنند که غیرممکن است.

رئیس کاروان ایران در بازی های کشورهای اسلامی گفت: کارهای داخلی برای اعزام انجام شده و چالش اصلی ما کمیته مسابقات است. بحث کردیم و گفتیم حداقل نرخ کارت موبایل در المپیک و بازی های آسیایی 40 درصد است. ما شبانه روز کار می کنیم تا مشکل را حل کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید