سیل همدلی بنیاد علوی در مراکز بحرانی جنوب/بخشی از خسارات سیل و زلزله جبران می شود

ساعت: 08:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800158

وقوع دو بلای طبیعی بزرگ در استان های جنوبی کشور سیل همدردی را برای کاهش رنج مردم آن مناطق به راه انداخته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز ؛ چندی بعد زمین لرزه 6.4 ریشتری فنلاند در بندرعباس استان هرمزگان و همچنین چند استان جنوبی دیگر با پدیده متفاوتی مواجه شد.

در روزهای پایانی که زلزله سایر مشکلات مردم استان هرمزگان یعنی گروه های جهادی را ویران کرد، دستگاه های اجرایی و نظامی و حتی افرادی به کمک مردم زلزله زده مرکز بندرعباس شتافتند و نگذاشتند سرما بر سر مردم این منطقه می بارد. همراه باشید.

آواربرداری در اسرع وقت و همچنین ایجاد گروه های جهادی و راهپیمایی برای پخت نان و غذای گرم باعث دلگرمی مردم این دیار شد.

اما شاید هیچکس فکرش را هم نمی کرد که در آینده ای نزدیک بارندگی های سیل آسا دوباره ساکنان جنوب کشور را غافلگیر کند تا این بار جوی آب در خانه های مردم شرایط را برای موج سواری فراهم کند.

و این بار همیشه شاهد ورود به موقع دولت، سازمان های نظامی و مردم به صحنه بودیم.

c620f71b 177f 43e4 bbe2 5456920bc0fd خبر خاکستری


نهادهای مختلفی برای حل مشکلات مردم به صحنه آمده اند

نهادهای مختلفی برای درمان مشکلات مردم به صحنه آمده اند و نمی توان حضور پررنگ بنیاد علوی را در این بحران در جنوب کشور نادیده گرفت چرا که اقتدار جهادی این بنیاد برای همه مردم کشور ثابت شده است.

حضور وحید هوی در مناطق سیل زده جنوب کشور نشان از تصمیم ویژه جهادی بنیاد علوی برای ساماندهی وضعیت کنونی مردم جنوب کشور دارد.

0339c288 cf6a 499e bcbb a8678a505d06 خبر خاکستری


بازدید سرزده مدیرعامل بنیاد علوی از مناطق سیل زده جنوب کشور

بازدید سرزده از شهرستان های میناب و رودان در شرق استان هرمزگان که در کانون سیل اخیر هرمزگان قرار داشتند و بازدید از حومه این شهرها و دیدار با مسئولین شهرستان خبر خوبی در این منطقه.

حضور فوری در شهرستان منوجان استان کرمان و بازدید از روستای سیل زده تایدانو، مشاهده عینی منازل سیل زده روستاییان ساکن در چادرهای هلال احمر و حتی دیدار با عوامل محلی و شهرستانی در همین چادرهای اهدایی هلال احمر به مردمی که به امید روزهای خوب.

99b0ea8a 3e16 438d a35c 7416801349da خبر خاکستری


دیدار با استاندار هرمزگان

دیدار با مهدی دوستی استاندار هرمزگان نیز به اهمیت این جایگاه کمک می کند، زیرا همکاری و همکاری دو جانبه استاندار و بنیاد علوی برای جبران خسارات ناشی از زلزله و سیل در هرمزگان سرلوحه این نشست است. رسانه ها.

وحید هوی مدیر عامل بنیاد علوی در نشست رسمی قول مساعدت و تسهیلات بنیاد برای جبران خسارات ناشی از زلزله و سیل در نقاط مختلف هرمزگان را داد.

استاندار هرمزگان نیز درباره این جلسه گفت: بنیاد علوی برای محرومیت زدایی و جبران خسارات ناشی از زلزله و سیل در مناطق مختلف هرمزگان، 50 بسته غذایی، 350 میلیارد ریال کمک هزینه خرید اقلام خانگی، 50 میلیارد ریال مسکن. تسهیلات به هر شهر و هر خانوار تا سقف 2 میلیون ریال قرض الحسنه و سیمان برای ساخت 3 واحد مسکونی اختصاص می یابد.

صحبت های استاندار جوان و انقلابی هرمزگان مبنی بر همکاری استاندار هرمزگان با بنیاد علوی نیز خبر خوبی است که در روزهای آینده محقق خواهد شد.

امیدواریم با توجه ویژه دولت و سایر دستگاه های اجرایی کشور هر چه زودتر از درد مردم جنوب کاسته شود و خنده شادی بر لبان این مردم جاری شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید