سیما در دومین شهر پرجمعیت جنوب کرمان عملکرد خوبی ندارد/ امواج رسانه ملی به رودبار جنوب نمی رسد


ساعت: 15:35
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884462

در حالی که امواج رسانه های بیگانه بر سر خانوارهای ایرانی سایه افکنده است، تلویزیون این روزها چهره خوبی به شهروندان دومین شهر پرجمعیت جنوب کرمان نشان نمی دهد و امواج رسانه ملی با وقفه های مکرر همراه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; در حالی که شدت امواج خارجی برای ترویج فرهنگ غربی بر خانواده ها سایه افکنده است، اما در مرکز شهر رودبار جنوب و روستاهای اطراف، هوا چهره خوبی به شهروندان نشان نمی دهد و فرستنده ها کار نمی کنند و این امر شهروندان روستاهای دور را وادار به تماشای برنامه های غربی کرد.

با ظهور دیجیتال در کنار ارائه شبکه های تلویزیونی، کیفیت صدا و تصویر در شبکه های تلویزیونی نیز ارتقا یافته است، اما این بهبود و خداحافظی با آنالوگ در رودبار جنوبی این روزها حال و هوای دیگری دارد.

فرستنده های دیجیتال در رودخانه جنوبی مسئولیتی ندارند

زابلی یکی از شهروندان رودباری در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به قطعی شبکه های دیجیتال در رودبار جنوبی طی چند روز گذشته گفت: مدتی است که فرستنده های دیجیتال این شهر قطع و وصل می شود و به نظر می رسد این مشکل حل نخواهد شد.”


وی با بیان اینکه متأسفانه مسئولیتی در قبال فرستنده های دیجیتال در شهرستان رودبار جنوبی بر عهده او نیست، گفت: صدا و سیمای استان کرمان باید در تمامی کارهای تعمیر و تنظیم فرستنده های دیجیتال در سطح شهر، کارشناس مجرب را استخدام کند.


زابلی ادامه داد: لازم است صدا و سیمای استان هر چه سریعتر در این زمینه برنامه ریزی داشته باشد.


این شهروند رودباری بیان کرد: امیدواریم صدا و سیمای کرمان برای رفع این مشکل در شهر اقدامات جدی انجام دهد تا مردم ما کمتر با مشکلات دیجیتالی مواجه شوند.



تلفن همراه مانند تلویزیون خانه است

پیردادی یکی دیگر از شهروندان رودباری نیز در این خصوص اظهار داشت: مدتی است که امواج رسانه ملی به خانه های ما رسیده و برنامه های تلویزیونی را با تلفن همراه تماشا می کنیم.

و ادامه داد: ابتدا فکر می کردم مشکل از آنتن تلویزیون است اما بعدا متوجه شدم این مشکل اعصاب همه شهروندان را به هم ریخته است.

کارکنان به صدا و سیمای استان مکاتبه کنند

مهدی حنه گیر خبرنگار سد و سما در رودبار جنوب در خصوص این مشکل گفت: معاونت برنامه ریزی فرمانداری رودبار جنوب برای رفع مشکل با صدا و سیمای استان مکاتبه کند.

در این میان توجه به پوشش شبکه دیجیتال در نقاط مختلف شهر و در مناطق مختلف شهری و روستایی یکی از انتظارات مهم مردم در دومین شهر پرجمعیت جنوب کرمان است که امیدواریم با آغاز به کار این شهر آغاز شود. همکاری بیشتر رادیو و تلویزیون مرکز منطقه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید