سینما دوباره زنده شد/ تلویزیون همچنان به صورت انتخابی تبلیغات می کند

ساعت: 11:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783852

با ورود فیلم های مطرحی چون «منصور» و «قهرمان» به سینماها و استقبال مخاطبان برای اکران این فیلم ها، سینما کم کم به روزهای خوب پیش از تاج و تخت نزدیک می شود. اما تلویزیون همچنان در تبلیغات این فیلم ها گزینشی است و به طور کامل جا نیفتاده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ما نزدیک به دو سال است که با کرونا زندگی می کنیم و این بیماری بسیاری از روابط عادی روزهای عادی ما را به نفع ما تغییر داده است. دلمان برای احوالپرسی گرم و صمیمانه تنگ شده است. سینما و تئاتر رفتن دیگر لذتی از گذشته نیست و به نظر می رسد دائماً از استرس رنج می بریم.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، بیش از 50 درصد جمعیت دو دوز واکسن دریافت کرده اند و به نظر می رسد جامعه به ایمنی تقریباً پایدار رسیده است، بنابراین چرخ فعالیت های فرهنگی مانند سینما، تئاتر و کنسرت به آرامی دوباره به حرکت در می آید. جامعه از این رخوت.

بدون شک مردم هنوز کمی از حضور در داخل خانه می ترسند، اما با رعایت همه پروتکل های بهداشتی و در دسترس بودن فیلم های پرمخاطب، وضعیت فعلی سینماهای کشور در حال تغییر است و با استقبال مردم از اکران، کم کم به کرونا نزدیک می شویم. درست قبل از این

در حال حاضر فیلم هایی چون «دینامیت، قهرمان، منصور، گردو و تک تیرانداز» در سینماهای سراسر کشور اکران می شوند و توانسته اند در این دوره از تاج و تخت تماشاگران را به سینماها جذب کنند و دیگر فیلم ها همگی روی اکران و چشم ها هستند. منتظر اکران نقره هستند و با توجه به سابقه و بازیگران این فیلم ها، امید به بازگشت رونق به سینماها وجود دارد. فیلم هایی که با حمایت جدید سازمان سینمایی می توانند رنگ و بوی تازه ای به گیشه بدهند.

علاوه بر حمایت مالی و معنوی سازمان سینمایی از فیلم هایی که در مرحله اکران و اکران قرار دارند، بی شک تبلیغ این فیلم ها در صدا و سیما به افزایش مخاطبان این فیلم ها و رونق سینما کمک خواهد کرد. تبلیغاتی که با فیلم «منصور» ساخته سیاوش سرمدی آغاز شد، می تواند با تبلیغ فیلم های دیگر به این چرخه کمک کند.

داستان فیلم قهرمانانه «منصور» که به گوشه ای از رشادت ها و رشادت های شهید منصور ستاری فرمانده نیروی هوایی ارتش اشاره دارد، با همت همین تبلیغات صدا و سیما و بیلبوردهای شهری، شور و حال تازه ای به آن بخشید. این گفته را تایید می کند.

پیش از «منصور»، «قهرمان» جدیدترین ساخته اصغر فرهادی با استقبال مخاطبان مواجه شد و تاکنون توانسته آمار فروش نسبتا خوبی را برای سازندگانش به ارمغان بیاورد و نزدیک به 5 میلیارد تن در سراسر کشور بفروشد. در کنار این فیلم‌ها، «دینامیت» ساخته سیدمسعود اطیابی با فروش 20 میلیاردی همچنان برنده گیشه است و اگر این فیلم قبل از تاج اکران می‌شد، قطعاً به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمای ایران تبدیل می‌شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید