سیگنال اتحادیه اروپا به بازار ارز ایران/ پیش بینی جدید قیمت دلار در بازار

سیگنال اتحادیه اروپا به بازار ارز ایران/ پیش بینی جدید قیمت دلار در بازار

روز جدید: معامله گران معمولاً انتظار نظرات محتاطانه تری از اتحادیه اروپا دارند و موضع نسبتاً مستقیم اتحادیه اروپا باعث شده است که شرکت کنندگان محلی بر این باور باشند که احتمال احیای برجام کاهش یافته است.

موضوع نفتکش همچنان در بین تجار بازار ارز تهران مطرح است. روز گذشته اتحادیه اروپا توقیف دو نفتکش یونانی را غیرقانونی اعلام کرد.

سیگنال اتحادیه اروپا به بازار ارز

معامله گران اغلب انتظار دارند اتحادیه اروپا محتاط تر باشد و موضع نسبتا مستقیم اتحادیه اروپا باعث می شود که بازیگران محلی این باور را داشته باشند که احتمال تجدید حیات کمتر است.

سهم جدید بانک مرکزی

بانک مرکزی نیز اقدامات جدیدی را برای مقابله با قبوض اجاره انجام داده است. بر اساس بخشنامه جدید بانک مرکزی، بانک‌ها موظفند حساب افرادی را که تراکنش‌های آنها بیش از سقف تعیین‌شده است، رصد کرده و صاحب حساب را ملزم به ارائه مستندات دلیل واریز و در صورت تایید مدارک، این افراد می‌کنند. بدون مشکل کار کنند

افرادی که چندین شغل یا فعالیت اقتصادی دارند، دو ماه فرصت دارند تا با مراجعه به بانک و ارائه مدارک، گردش حساب خود را افزایش دهند. معامله گران گفتند که احتمالاً نظارت بر حساب ها از ابتدای سال محاسبه می شود و بسیاری از حساب ها امروز و فردا مسدود خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید