سیگنال اعزام مردم به مسابقات جهانی با هزینه بیت المال به مجلس رسید/ لیست اسامی را منتشر می کنیم

سیگنال اعزام مردم به مسابقات جهانی با هزینه بیت المال به مجلس رسید/ لیست اسامی را منتشر می کنیم

احمد راستین می گوید: تا امروز فقط گزارش هایی مبنی بر اعزام افراد به جام جهانی با هزینه بیت المال دریافت شده است که باید بررسی شود تا میزان صحت آن بررسی شود و مکانیسم اعزام افرادی مانند هوادارانی که حضور یافته اند به مردم اطلاع داده شود. مسابقات جهانی را خواهیم گذاشت

رویداد۲۴ محمد آیتی: احمد راستین، سخنگوی کمیته فرهنگی مجلس به رویداد۲۴ گفت: حضور در جام جهانی حق همه مردم سرزمین ما و بستر حضور علاقه مندان برای تماشای بازی های این دوره از مسابقات است. باید ارائه می شد. با توجه به تعصب و غیرت ایرانیان، احساس می کنیم که اگر این شرایط فراهم می شد، با حضور باشکوه ایرانیان غیور دوستدار تیم ملی و دوست داشتنی تیم، متحد می شدیم و در این صورت ظرفیت بهتری خواهیم داشت. ما از یک تیم ملی حمایت می کنیم.

وی می گوید: برای رسیدن به این هدف با مشکل و نگرانی مواجه بودیم. اول، محدودیت های سکوها برای تماشاگران در هر مسابقه. ثانیاً بارها در مجلس صحبت کرده ایم که وزارت ورزش و جوانان یا هر سازمانی نباید از بودجه عمومی برای اعزام مردم و مسئولان دولتی برای حضور در جام جهانی استفاده کند. اکنون به دنبال لیستی از افراد شرکت کننده در جام جهانی از دستگاه های مختلف دولتی هستیم و آن را به مجلس ارائه می کنیم و کمیته فرهنگی مجلس بر اساس وظایف خود باید در پایان جهان جام، هم این امر و هم درجه تحقق. برنامه ها را رصد و ارزیابی می کند و در نهایت نتیجه را به مردم گزارش می دهیم.

راستینه می گوید: اگر با هزینه بیت المال افرادی به جام جهانی اعزام شوند، کمیسیون فرهنگی به رسانه ها گزارش می دهد. تاکید ما این است که اگر مسئولان دولتی می خواهند در این تمرین بزرگ ورزشی شرکت کنند، با هزینه شخصی به قطر بروند. اگر می خواهیم محیط اداری خود را سالم کنیم باید بسترهای اجاره را به طور کامل تعطیل کنیم و از بیت المال استفاده کنیم.

این چهره اصولگرا در مجلس می گوید: ما در کشور قطر ظرفیت بسیار خوبی داشتیم چون هم همسایه ماست و هم مسلمان. از طرفی قطری ها هم راهنمای خوبی برای جام جهانی دارند و بنابراین می توانیم بیش از گذشته از این فرصت استفاده کنیم. در جلسات قبل از شروع جام جهانی تاکید کردیم که ظرفیت سکوها در اختیار ورزش دوستان واقعی، پیشکسوتان و صندوق های ورزش کشور قرار گیرد و کمیته ای متشکل از پیشکسوتان و ورزش دوستان اداره شود. باز هم متاسفانه غیر قابل توجیه شبکه هواداران بود.

نماینده شهرکرد می گوید: تاکنون فقط گزارش هایی مبنی بر اعزام افراد به جام جهانی با هزینه بیت المال دریافت شده است که باید بعد از جام جهانی بررسی شود تا ببینیم چقدر صحت دارد و قطعا مردم را از روند اعزام مطلع کنیم. مردم و حضور مردم در جام جهانی فرم را به هواداران حاضر در جام جهانی واگذار می کنیم اما نکته مهم امروز این است که همه همدردی کنیم تا تیم در بازی آینده مقابل آمریکا و تیم ملی کشورمان موفق شود. همچنان نماد وحدت و یکپارچگی ملی در مستطیل سبز است.

وی با اشاره به پخش سرود ملی در دیدار مقابل ولز گفت: سرود ملی ایران فریاد تجمع هویت ملی ماست. فردی که با عشق به پرچم سرود را زمزمه می کند، دارای قابلیت های منحصر به فرد و انرژی مثبت زیادی برای حرکت و شادی ملت است. ما معتقدیم تلاش ملی پوشان برای خواندن سرود ملی، انرژی وصف ناپذیری را در تیم ملی برای بازی کامل و شکست حریف ایجاد کرده است، بنابراین برای آنها آرزوی قدرت داریم و امیدواریم که دهانشان به زمزمه سرود ملی ادامه دهد. .

دیدگاهتان را بنویسید