شاخص همچنان در حال افزایش است / نسبتاً اعتماد را به بازار سرمایه باز می گرداند

ساعت: 15:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804515

امروز یکشنبه 10 بهمن ماه در تقابل عرضه و تقاضا، شاخص کل بورس سبز ماند و با رشد بالغ بر 25 هزار واحدی به کار خود پایان داد و شاخص کل در رقم یک میلیون و 284 هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امروز بازار سرمایه با واکنش مثبت دولت کار خود را آغاز کرد و در مقابل عرضه و تقاضا، شاخص کل بورس سبز ماند و در نهایت با رشد بیش از 25 هزار واحدی به کار خود پایان داد و شاخص کل در بازار بورس به پایان رسید. جایگاه یک میلیون و 284574 واحد بوده است.

شاخص همگن که نماد بهتری از بازار را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد، امروز با 2619 واحد افزایش به رقم 327755 واحد رسید.

شاخص قیمت نیز امروز با رشد به پایان رسید و با رشد یک هزار و 644 واحدی به رقم 205 هزار و 709 واحد رسید که شاخص بازار اول با 23 هزار و 435 واحد افزایش و شاخص بازار دوم با افزایش 36 هزار و 978 واحدی مواجه شد.

امروز بیش از 5 میلیارد و 639 میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش 39 هزار و 531 میلیارد ریال در بازار سهام معامله شد.

چادرملو، نمادهای معدنی و صنعتی، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گهر، شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی غدیر بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس و در مقابل کوروش داشتند. صنایع غذایی، صنایع بهشهر، مخابرات ایران، پدیده شیمی قرن، گروه صنعتی پاکشو و سیمرغ بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس دارند.

امروز در فرابورس شاهد افزایش بیش از 173 واحدی بودیم و شاخص فرابورس روی کانال 17 هزار و 529 واحد ثابت شد.

نمادهای پلیمری آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان، پالایش نفت لاوان، بیمه پاسارگاد، فولاد هرمزگان جنوب و شرکت سرمایه گذاری صبا تامین بر خلاف شرکت های صنعتی مینو، کلر پارس، صنایع مادیران، بهپاک بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس ثبت کردند. پردازنده ریلی نوآورانه و صنعتی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید