شادی پرسپولیس در نیمه اسفند؟!

شادی پرسپولیس در نیمه اسفند؟!

در حالی که مشکلات مربوط به واگذاری پرسپولیس و استقلال از طریق بورس به اوج خود رسیده است، حالا باشگاه پرسپولیس در آن بیانیه اظهارات مهمی را مطرح کرده و توضیح می دهد که هواداران این تیم چگونه می توانند سهام این باشگاه را خریداری کنند؟

* سرمایه پرسپولیس چگونه افزایش یافت؟

باشگاه پرسپولیس توضیح داد که پس از تلاش برای خصوصی سازی این باشگاه از طریق بورس این باشگاه، افزایش سرمایه 701 میلیارد تنی انجام شد که با واگذاری مالکیت ورزشگاه درفشیهر و شهدای گمنام اتفاق افتاد. همچنین گفته می‌شود به دلیل «عدم انجام برخی شرایط» سهام پرسپولیس مانند استقلال در فرابورس عرضه می‌شود و حذف از لیگ قهرمانان آسیا، عرضه را تسریع کرده است. سهام
مراحل شش گانه عرضه سهام به شرح زیر است: 1. 30 بهمن: ثبت در بورس و سازمان بورس و اوراق بهادار، 2. تهیه گزارش ارزیابی توسط کارشناسان پزشکی قانونی، 3. تکمیل پرونده ها و فرم های مربوطه جهت درج فرابورس. بازار نماد 4. 9 اسفند: درج نماد در فرابورس با نام تجاری تخت جمشید، 5. تهیه گزارش مستدل افزایش سرمایه و اظهارنامه ثبتی و 6. اخذ مجوز افزایش سرمایه از محل هزینه. سهام با محرومیت از حق ترجیح 50 درصد سرمایه اسمی.

* هواداران چگونه سهام می خرند؟

بر اساس گزارش ارزش گذاری، ارزش باشگاه پرسپولیس بر اساس روش محاسبه، خالص ارزش روز دارایی ها در تاریخ 1400/10/30 معادل 3210 میلیارد تن و ارزش هر سهم 4581 ریال می باشد.

با توجه به گزارش مستدل افزایش سرمایه مقرر شد شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس نسبت به افزایش سرمایه از محل مصرف سهام اقدام کند و 50 درصد از سرمایه ثبت شده (350 میلیارد تن) از حق تقدم سلب شود. ) در 6 مارس. مستقیم وارد باشگاه شوید و بدهی ها را پرداخت کنید و سطح A کنفدراسیون فوتبال آسیا را بگیرید.

هواداران عزیز لطفا با انجام موارد زیر اقدام به خرید سهام پرسپولیس نمایید.
1. ثبت نام در سامانه سجام
2. احراز هویت در سیستم SJAM
3. کد سهام را از کارگزاری بانک سامان دریافت کنید
4. حساب را شارژ کنید

با این حساب از فروش 350 میلیارد تنی سهام باشگاه پرسپولیس این مبلغ هنگفت به خزانه باشگاه واریز می شود تا شرایط مالی این باشگاه به کلی تغییر کند و احتمالا تمامی تعهدات مربوطه پرداخت شود.

دیدگاهتان را بنویسید