شانس 3 تیم برای قهرمانی در لیگ در بین لژیونرها محبوب است

شانس 3 تیم برای قهرمانی در لیگ در بین لژیونرها محبوب است

علی گلی زاده بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان که هم اکنون در تیم شارلوا بلژیک توپ می زند، توانست عملکرد خوبی داشته باشد و نظر کادرفنی تیم ملی را به خود جلب کند. او سابقه بازی برای سایپا تهران را نیز در کارنامه خود دارد. تیم ملی فوتبال کشورمان تنها 2 قدم تا جام جهانی فاصله دارد.

علی گلی زاده بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شایسته پیروزی مقابل لبنان بودیم و از هر نظر بهترین تیم بودیم. همه اعضای تیم ملی و کادر فنی مستحق چنین نتایجی بودند و از این بابت بسیار خوشحالم. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. شرایط خوبی داریم و مطمئنم در دو بازی آینده مقابل امارات و عراق پیروز خواهیم شد. اگر 2 بازی را ببریم به جام جهانی می رویم و قصد داریم در آنجا عملکرد خوبی داشته باشیم.

تیم ملی فوتبال کشورمان می تواند از مرحله گروهی خود در جام جهانی ادامه دهد؟

مردم کشور ما دوست دارند از گروه ما صعود کنند و فکر می کنم این برای ما دست نیافتنی نیست. در جام جهانی 2018 ثابت کردیم که می توانیم صعود کنیم، اما بدشانس بودیم و نتوانستیم به مرحله صعود کنیم. من به این تیم امید زیادی دارم و مطمئنم در جام جهانی از گروه خود جلو می رویم. هدف ما صعود به مراحل بالاتر و کسب نتایج درخشان در جام جهانی است.

نظر شما در مورد دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال چیست؟

اسکوچیچ تحت فشار است. او سخت کار می کند و می خواهد تیم ملی موفق شود. تعداد این افراد در فوتبال کم است و امیدوارم اسکوچیچ مورد حمایت رسانه ها و مردم قرار گیرد. ما یک نفر نیستیم و همه گروهی کار می کنیم و می خواهیم دل مردم کشورمان را شاد کنیم. ما باید دست به دست هم دهیم و با حمایت مردم کارهای بزرگ انجام دهیم. اسکوچیچ هم مربی خوبی است و هم شخصیت قابل احترامی. من به همکاری با اسکوچیچ افتخار می کنم. او در آن مدت به من کمک کرد.

حسین زاده فوق العاده است

گلی زاده با تمجید از امیرحسین حسین زاده که او هم از سایپا به استقلال رفت و در این تیم خوش درخشید، گفت: امیرحسین زاده را می شناسم و او دوست خوبی برای من است چون لیاقتش را دارد و بازیکن بسیار خوبی است. مسابقات لیگ را دنبال می کنم و می بینم از روز اولی که به استقلال آمد از همان بازی اول خودش را ثابت کرد و بازیکن بسیار خوبی است و امیدوارم همچنان موفق باشد.

برای کادرفنی سایپا متاسفم

وی همچنین با تسلیت به کادرفنی سایپا گفت: برای کادرفنی سایپا متاسفم که چنین بلایی سر سایپا آوردند. سایپا در چند سال اخیر بازیکنان و جوانان زیادی را به لیگ معرفی کرده است، اما متاسفانه ایران برعکس است و قدر چنین تیم هایی را نمی دانند و اصلا اهمیتی نمی دهند. من در سایپا بزرگ شدم و هر چه دارم از سایپا است و از زمانی که فوتبال را شروع کردم تا زمانی که به اینجا آمدم در سایپا بودم و خیلی ناراحت هستم. من همچنان بازی های سایپا در لیگ یک را دنبال می کنم و امیدوارم دوباره به لیگ برتر بیایند و خودشان را ثابت کنند.

قهرمان لیگ در حال حاضر مشخص نیست

بازیکن سابق سایپا در پاسخ به اینکه به نظر او شانس قهرمانی در لیگ امسال برای کدام تیم بیشتر است، گفت: از این به بعد نمی توان پیش بینی کرد زیرا رقابت بسیار سختی است و همه تیم ها به خصوص در بالای جدول خوب بازی می کنند. جدول: استقلال، پرسپولیس، سپاهان و خیلی سخت است و از این به بعد نمی توان گفت کدام تیم شانس قهرمانی دارد، امیدوارم بازی ها و لیگ های ما تا پایان فصل جذاب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید