شاهکار کمک داور دربی

شاهکار کمک داور دربی

محمد ریاحی درباره عملکرد تیم داوری استقلال و پرسپولیس در نیمه اول گفت: گلی که هافبک استقلال در نیمه اول به ثمر رساند کاملا درست بود و تصاویر آهسته نشان می داد که کار کمک داور عالی بوده و او تشخیص داده است. با دید عالی که در این صحنه بصری در کمین نیست.

وی افزود: روزبه چسمی خودش هم خط دفاع آخر پرسپولیس بود. یک گل را نمی توان با یک دست به ثمر رساند، بنابراین یک گل زمانی صحیح است که دست در تله باشد.

کارشناس داوری فوتبال بومی کشورمان اضافه کرد: در نیمه اول به دلیل غیبت تماشاگران، موضوع بحث برانگیزی در این دیدار وجود نداشت، بازی کاملا آرامی را شاهد بودیم. کارت زرد سعید مهری در دقیقه 18 درست بود. در دقیقه هفتم صحنه ای داشتیم که استقلالی ها معتقد بودند توپ به مدافع پرسپولیس رسیده است اما زاهدی فرد به کرنر اعتقاد داشت و تصمیمش درست بود.

ریاحی گفت: در نیمه دوم اتفاق خاصی رخ نداد که قابل بررسی باشد، فقط در یک صحنه پرسپولیسی ها به پنالتی اعتقاد داشتند که توپ به دست مدافع استقلال خورد اما مشخص بود که توپ برخورد کرده است. کتف بازیکن استقلال و اصلا نمی شد پنالتی بود

کارشناس داوری در پایان گفت: در صحنه ای که منجر به گل دوم پرسپولیس شد، باید بگویم که این گل نیز کاملا سالم بود و خطایی به هیچ بازیکن استقلالی نشد و داور به درستی این گل را پذیرفت. با اینکه یکی دو بار اشتباه کرد اما از زاهدی فرد قضاوت قابل قبولی دیدیم و فکر می کنم نمره قابل قبولی گرفت. اگرچه او فکر می کند حداقل باید 5 دقیقه وقت اضافه می گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید