شاورانی به عضویت هیئت مدیره فدراسیون جهانی ورزش های الکترونیکی درآمد


ساعت: 12:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916358

رئیس انجمن ورزش های الکترونیکی ایران با کسب اکثریت آرای مجمع جهانی فدراسیون جهانی ورزش های الکترونیکی (IESF) به عنوان رئیس کمیته عضویت فدراسیون جهانی و عضویت در هیئت مدیره این فدراسیون انتخاب شد. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، در دومین روز از مجمع جهانی فدراسیون بین المللی ورزش های الکترونیکی (IESF) که همزمان با چهاردهمین دوره مسابقات جهانی این فدراسیون در تاریخ 1396/01/13 برگزار شد. لقمان شورانی از بالی اندونزی با رای مجمع فدراسیون به عنوان رئیس کمیته عضویت فدراسیون انتخاب شد و جهانی به عضویت هیئت مدیره فدراسیون جهانی درآمد.

«کمیته عضویت» مهمترین کمیته فدراسیون جهانی است که بسیاری از وظایف مهم و اساسی را بر عهده دارد و رئیس این کمیته یکی از اعضای هیئت مدیره فدراسیون جهانی است.

130 کشور عضو فدراسیون بین المللی ورزش های الکترونیکی (IESF) هستند که طبق قوانین 82 کشور عضو دائمی هستند و حق رای دارند. در این انتخابات لوکمان شاورانی با کسب 68 رای اعضای مجمع فدراسیون جهانی به ریاست این کمیته رسید.

این اولین بار است که یک ایرانی موفق به عضویت در هیئت مدیره فدراسیون جهانی و رئیس کمیته فدراسیون جهانی در این رشته می شود. لقمان شاورانی پیش از این از سال 2016 تا 2020 دبیرکل فدراسیون ورزش های الکترونیکی آسیا بود.

علاوه بر این، پس از انتخابات فدراسیون جهانی ورزش های الکترونیکی، «والد مارینسکو» از آمریکا برای سومین بار به عنوان رئیس فدراسیون جهانی ورزش های الکترونیکی انتخاب شد.

دیدگاهتان را بنویسید