شاگردان بنگر در نیم ساعت اول ما را غافلگیر کردند/نیازی به قوچان نژاد نداریم

ساعت: 20:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793436

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شاگردان بنگر در نیم ساعت اول ما را غافلگیر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد نکونام پس از پیروزی فولاد مقابل نوشهر در جام حذفی گفت: به بنگر تبریک می گویم بابت داشتن چنین تیمی. آنها کیفیت خوبی دارند و فوتبال بازی کرده اند و شجاع بوده اند. در نیم ساعت اول توانستند بر بازی مسلط شوند و ما را غافلگیر کردند. تیمی که ساخته اند با برنامه است و امیدوارم به نتایج خوبی برسند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط جام حذفی شما یک بازی و یک فرصت دارید. هیچ مسابقه ای آسان نیست و به بازیکنان گفتم حق نداریم در جام حذفی اشتباه کنیم و هر بازی برای ما فینال است.

سرمربی فولاد درباره دیدار با پاتوس گفت: من همه بازیکنانم را دوست دارم و می خواهم پیشرفت کنند. من چند روز پیش با او صحبت کردم و او خیلی خوب بازی کرد و امروز گلزنی کرد. شرایط او خوب است و من و باشگاه به عنوان یک بازیکن اصلی از او راضی هستیم.

نکونام در مورد جانشینان تیمش گفت: در تیم ما رزرو و اصلاح معنا ندارد، همه ثابت و همه ذخیره هستند. ما سعی می کنیم همه را آماده نگه داریم و دیدید که امروز ذخیره ها خیلی خوب بازی کردند. اشتباهات ناچیز بود، اما من از ارائه آنها راضی هستم. بازی را به خوبی کنترل کردیم و سه گل زدیم. بازی پر استرسی داشتیم و از این بابت خیلی خوشحالم. ما به جوانان با دید مثبت نگاه می کنیم. مثلاً از اول مسابقه می خواستیم با احمد جلالی بازی کنیم که سرما خورده بود. امین حزباوی هم یکی از بازیکنان آینده است و باید مراقب او باشیم که وظیفه من سرمربیگری است.

وی در خصوص داوری گفت: مرحله خاصی برگزار نشد و هر دو تیم فوتبال بازی کردند.

وی گفت: زمانی که به فولاد پیوستم با فولاد صحبت کردم اما او گفت علاقه ای به بازی ندارد. ما الان به او نیاز نداریم چون جوان خوبی داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید