شایعات، دروغ و فریب را نباید در خیابان توضیح داد / جادوگر؟ امکان نداره همچین چیزی وجود داشته باشه!

ساعت: 17:06
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791883

سرپرست نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: برای شایعه، دروغ و تقلب نباید توضیح خیابانی داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا مهرعلی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در حاشیه جلسه سالانه هیئت فوتبال استان تهران درباره آماده سازی لباس تیم ملی فوتبال گفت: اطلاعی ندارم. من یکی از اعضای غیرموظف هیئت مدیره هستم. من در فدراسیون فوتبال نه صندلی دارم و نه اتاق. من فقط در جلسات هیئت مدیره شرکت می کنم و کمک می کنم.

سرپرست نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درباره اینکه زیرمجموعه هایش با فدراسیون ارتباط دارند، گفت: کدام شرکت ها؟ ما یک جلسه ترتیب می دهیم و از شما می پرسیم که چه می خواهید. تخصص من ارتباطات است و دکتری هم دارم اما مجبور نیستیم در خیابان حرف بزنیم.

وی با اشاره به رسانه ها در زمان حضورش در فدراسیون موتورسواری گفت: بله، یادم می آید با او مصاحبه کردم. الان مثل بقیه اعضای هیئت مدیره هستم و فقط برای جلسات می آیم. اگر کمک فکری باشد می دهم اما شایعه و دروغ و فریب را نباید در خیابان توضیح داد. باید مستند باشد.

مهرعلی برای حضورش در داستان VAR نقش او و شرکت هایش غیرقابل انکار است، گفت: فدراسیون طی بیانیه ای به همه این سوالات پاسخ داده است. مردم صحبت های خیابانی را دوست ندارند. افرادی که مستند دوست دارند، افرادی که علمی و منطقی هستند و عاشق منطق و مدرک هستند، نه شایعه پراکنی که فلانی مثل این آدم خوب می کند و علیه دیگران حرف می زند و در مورد خودش اشتباه می کند، این زشت است.

سرپرست نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درباره رابطه اش با علیهانی گفت: همه چیز را به شما می گوییم! حسین شریفی جلسه می گذارد و به همه می گوید.

“به طور جدی؟” کی میگه

مهرعلی در خصوص اینکه گفته می شود با خوبان علم و «ع.ا» ارتباط دارد، گفت: این سوال را از آنها بپرس. چه کسی درگیر است؟ من تو را نمی شناسم!

وی پس از احراز هویت یک خبرنگار گفت: شما خبرنگاری هستید که اینقدر مرا دوست دارید؟ چرا به من تهمت می زنی، تهمت خوب نیست و گناه است.

مهرعلی در پاسخ به سوالی مبنی بر تایید یا تکذیب این ارتباط گفت: افترا خوب نیست. چه چیزی را رد کنم؟

وی درباره ارتباط با جادوگر تصریح کرد: جادوگر کیست؟ من یک دانشگاهی هستم. من استاد دانشگاه هستم. کار علمی کردم. ما کار غیر فوتبالی بلد نیستیم. این حرفه ها چیست؟

مهرعلی در خصوص اینکه آیا این ارتباط را تکذیب می کند یا خیر، گفت: امکان وجود چنین چیزی وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید