شایعات درباره سردار آزمون صحت ندارد/ انتخاب 4 دروازه بان برای کمک به تمرین است


ساعت: 10:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910796

ما سازنده شادی، لذت، سربلندی و افتخار هستیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: شایعات دیروز درباره سردار آزمون صحت ندارد و این شایعات همیشه در اطراف تیم وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امروز آخرین تمرین تیم ملی قبل از اعزام به قطر برای جام جهانی بود. در ابتدای این تمرین کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی پاسخ اصحاب رسانه را داد. کی روش در ابتدا گفت: اجازه دهید ابتدا بابت لغو نشست خبری دیروز عذرخواهی کنم. قرار بود لیست را اعلام کنیم، اما مجبور شدم کنفرانس را لغو کنم. بعد از مشاهدات اخیر به خصوص در ترکیه لیست 25 بازیکن را اعلام کردیم و 4 دروازه بان داریم. تصمیم گرفتم 4 دروازه بان را به جام جهانی ببرم، نه به این دلیل که لیاقتش را دارند، زیرا می توانند به تمرین ادامه دهند. همچنین مدافع، هافبک و مهاجم. در حال حاضر این بازیکنان در بعد گروهی تعادل بهتری به تیم ما می دهند.

وی افزود: اگر از منظر شخصی به موضوع نگاه کنیم، کنار گذاشتن برخی افراد برای من سخت بود و این تصمیم همیشه برای یک سرمربی سخت است زیرا این بازیکنان هم شایسته حضور در تیم ملی بودند، اما وقتی می خواهید بهترین تصمیم ها را بگیرید، به راه حل های عمیق نیاز دارید و بهترین تعادل را دارید. امیدوارم بعد از امید ابراهیمی مصدوم دیگری نداشته باشیم و باید از مصدومیت جلوگیری کنیم.

کی روش درباره شرایط تیمش توضیح داد: انتخاب این نفرات فقط از نظر کلی نبود، بلکه به تعادل کلی تیم فکر کردم. ما امروز ایران را ترک می کنیم و هر چه از دستمان بر می آید انجام داده ایم. همه می‌دانند که این آمادگی مناسب برای جام جهانی نبود، اما بخشی از برنامه بود و ما در قطر نیز با شرایط پس از کرونا مواجه شدیم. با توجه به محدودیت ها و شرایط تمام تلاش خود را کردیم اما بخشی از این آمادگی را مدیون باشگاه ها هستیم که از آنها تشکر می کنیم. ما امروز از اینجا می رویم اما قلبمان با هواداران تیم ملی است و تمام تلاش خود را می کنیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوالی مبنی بر برخی شایعات مبنی بر اصرار برای حذف نام سردار آزمون از لیست تیم ملی، گفت: شایعات روز گذشته درباره سردار آزمون صحت ندارد و این شایعات همیشه پیرامون تیم است. سردار و یکی از مربیان بدنسازمان دیروز وارد قطر شدند و این صحت ندارد.

کی روش با اشاره به مشکلات تیمش گفت: شرایط را پنهان نکرده ام. مشکلات زیادی وجود دارد، اما باید آنها را حل کنیم. من همیشه سعی می کنم بجنگم و تصمیم بگیرم. شما سال هاست که من را می شناسید و من همیشه علاقه مند به بهترین تصمیم برای تیم هستم. تصمیمات من هرگز در مورد من یا یک بازیکن نبود و همه آنها بر اساس منافع تیم بود. همیشه دوست داشتم تیم را در جایگاه بالاتری قرار دهم. امروز آخرین جلسه تمرینی ما در اینجا است و تیم فوروارد ایران کار خود را آغاز کرده و دیروز وارد قطر شده است. مربیان و بازیکنان و همه چیز اتفاق می افتد.

وی سخنان خود در جام جهانی را با امید به پایان رساند: ما حرفه ای هستیم و چارچوب انگیزشی من همیشه این بوده است که ما حرفه ای هستیم مانند مهندس، دندانپزشک و کشاورز. ما سازنده شادی، لذت، سربلندی و افتخار هستیم. تمام تلاش ما این است که خود را وقف بهترین ها کنیم و با روحیه پیروزی و جنگاوری بازی کنیم و به موفقیت برسیم. نمی خواهم شک کنی، نمی خواهم به اصل اساسی فوتبال شک کنی. وظیفه ما این است که الگوی یک تیم متحد در زمین باشیم، تیمی که همیشه اتحاد و تبانی نشان داده است. ما برای هواداران و فوتبال بازی می کنیم. ما به عنوان سازندگان افتخار، تمام تلاش خود را می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید