شایعات عجیب پیرامون نیمکت تیم ملی فوتبال؛ جدایی کی روش از پارسی ها!


ساعت: 21:32
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914853

علیرغم حمایت رئیس فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش و جوانان؛

برخی رسانه های عربی از رفتن سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته با شکست یک بر صفر مقابل تیم ملی ایالات متحده آمریکا کنار رفت و با کسب 3 امتیاز از گروه B این رقابت ها از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر کنار رفت.

از این رو چند رسانه عربی مانند رسانه های مصری و شبکه ورزشی ابوظبی امارات مدعی شدند که بازیکن 69 ساله پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان به دلیل کسب نتایج ضعیف به مرحله یک هشتم نهایی صعود نکرده است. جام جهانی و همچنین بدترین شکست تاریخ تیم ملی را به نام خود ثبت کرد و در آستانه اخراج از سوی فدراسیون فوتبال ایران قرار گرفت.

این شایعه در شرایطی مطرح شد که گفته می شد کی روش امشب به همراه کاروان تیم ملی و پس از جلساتی با مسئولان فدراسیون برای تعیین تکلیف آینده خود با تیم ملی در راه جام ملت های آسیا به تهران بازمی گردد. به کشورش

سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان پس از اولین نشست خبری کی روش در جام جهانی معتقد بود که قراردادش تمدید خواهد شد و از طرفی سی کیو همواره از حمایت و حمایت گسترده مهدی تاج به عنوان سرپرست فدراسیون برخوردار بود. کی روش با تیم ملی قرارداد ندارد و قراردادش تا پایان جام جهانی قطر بود.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید