شایعه ای که پرسپولیس آن را جدی نگرفت

همه می دانند که علیرضا بیرانوند یکی از ارکان آخرین قهرمانی پرسپولیس در لیگ و جام حذفی بود و رفتنش شاید تکرار همان اتفاقی باشد که منجر به از دست دادن جام های لیگ بیست و یکم شد و این شاید دومین شوک برای تیم فوتبال ایران باشد. هواداران پرسپولیس بعد از قهرمانی

در خبرها آمده بود که بیرانوند پیشنهادهایی در حدود 180 و 200 میلیارد تومان از النصر و الاتحاد عربستان دریافت کرده و منتفی می شود. بیرانوند دو فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و پرداخت بند فسخ ۲۵۰ هزار دلاری نصر مانند آب خوردن است، بنابراین این خبر در صورت صحت می تواند برای پرسپولیسی ها و البته سرمربی اصلی آن تیم در فصل آینده بسیار نگران کننده باشد.

اگر بیرانوند فصل آینده در النصر همبازی رونالدو شود یا در الاتحاد با کریم بنزما همبازی شود، می تواند برای رسانه ها و خودش بسیار جذاب باشد اما این بازیکن هیچ واکنشی به شایعات اخیر نشان نداده است. باشگاه پرسپولیس از این شایعات اطلاعی ندارد و مدیران این باشگاه می گویند بعید است چنین پیشنهاداتی صحت داشته باشد. افشین پیروانی، سرمربی تیم پرسپولیس نیز گفته شایعات را جدی نگیرید و مطمئن باشید بیرانوند در پرسپولیس می ماند.

از سوی دیگر موضوع مجوز استفاده از بازیکنان ایرانی برای تیم های سوپرلیگ عربستان هنوز حل نشده است. سوالی که در مورد انتقال احمد نورالهی به یکی از این تیم ها مطرح شد. برخی شایعات حاکی از آن است که بیرو در صورت اعطای این مجوز راهی عربستان خواهد شد، اما او پس از موفقیت های اخیر، مانند برخی از هم تیمی های بلندپرواز خود، از قهرمانی در آسیا صحبت می کند و باید دید که منظور او بالا بردن آن است. جام با پیراهن شماره 1 پرسپولیس یا یکی از تیم های ثروتمند عربستانی.

دیدگاهتان را بنویسید