شایعه جدایی سردار آزمون از بوندس لیگا

مهدی طارمی، فوق ستاره ایرانی باشگاه پورتو همچنان روی این تیم پرتغالی تاثیر می گذارد. او که در یک افت بسیار نگران کننده 4 مسابقه ای موفق به گلزنی نشد، سرانجام در رقابت های قهرمانی پرتغال این هفته دروازه ویسلا را باز کرد تا به یکی از طولانی ترین دوران خود در پرتغال پایان دهد. موتور گلزنی او در شرایطی دوباره راه اندازی شده است که این روزها شایعات ریز و درشت درباره آینده او به گوش می رسد.

شایعه جدایی سردار آزمون از بوندس لیگا

مهدی طارمی، فوق ستاره ایرانی باشگاه پورتو همچنان روی این تیم پرتغالی تاثیر می گذارد. او که در یک افت بسیار نگران کننده 4 مسابقه ای موفق به گلزنی نشد، سرانجام در رقابت های قهرمانی پرتغال این هفته دروازه ویسلا را باز کرد تا به یکی از طولانی ترین دوران خود در پرتغال پایان دهد. موتور گلزنی او در شرایطی دوباره راه اندازی شده است که این روزها شایعات ریز و درشت درباره آینده او به گوش می رسد. اگرچه پیش از این گفته شده بود پورتو می خواهد کاری کند تا طارمی به فوتبالش در پرتغال پایان دهد، اما خرید مهاجم جدید و تمدید نشدن قرارداد مهدی طارمی به گمانه زنی ها مبنی بر احتمال رفتن این مهاجم ایرانی به این باشگاه دامن زده است. احتمالاً لیگ فصل آینده. تبدیل شدن به یک لیگ دیگر

با این حال و تا زمان نقل و انتقالات، این مهاجم ایرانی مشغول راضی نگه داشتن هواداران پورتو است. حالا پس از 19 بازی در لیگ پرتغال، 11 گل به ثمر رسانده است. کار به همین جا ختم نمی شود چرا که او علاوه بر این تعداد گل، 6 بار نیز با پاس های منحصر به فرد خود در کنار هم تیمی هایش قرار گذاشت که نشان از نفوذ زیاد این بازیکن دارد. طارمی هر چند چند هفته ای موفق به گلزنی نشد و از جمع گلزنان لیگ پرتغال خط خورد اما دوباره به این رده بندی بازگشته است. در پرتغال سه بازیکن بیشتر از مهدی طارمی گل زده اند: گونزالو راموس، ژائو ماریو و فران ناوارو. خبر خوب مهدی طارمی این است که هر سه بازیکن ذکر شده 12 گل دارند و طارمی یک گل تا رسیدن به آنها فاصله دارد. یعنی با توجه به دیدارهای پیش رو، این مهاجم ایرانی شانس دیگری برای کسب عنوان آقای گل دارد.

شایعه جدایی سردار آزمون از بوندس لیگا

طارمی در شرایط کنونی به یکی از گلزنان لیگ پرتغال تبدیل شد که در جام جهانی قطر نیز رکورد خوبی از خود به جای گذاشت و توانست در یک بازی بار دیگر دروازه تیم ملی انگلیس را باز کند تا رکوردهای زیادی به نام خود ثبت کند. . ماجرا از این قرار است که او همچنان بهترین فوتبالیست ایران در سال 2022 و ابتدای سال 2023 است، در واقع این روزها تنها او بار سنگین فوتبال ضعیف ایران را به دوش می کشد زیرا شرایط برای سایر لژیونرهای فوتبال ایران به ویژه سردار آزمون و علیرضا جهانبخش فراهم شده است. ، آنطور که باید پیش نمی روند.

درست است که سردار در بوندسلیگا حضور دارد و در لیگ معتبرتری نسبت به پرتغال حضور دارد، اما دقایقی که او به دست می آورد و البته گلزنی طولانی مدتش شایعات زیادی را در مورد خروج او از بوندسلیگا به راه انداخته است. از سوی دیگر علیرضا جهانبخش که انتظار می رفت در بازگشت به لیگ هلند روزهای خوبی را تجربه کند موفقیت چندانی پیدا نکرد. او به غیر از یکی دو بازی اخیر که ستاره تیمش بود، فصل ضعیفی را در هلند پشت سر گذاشت. مهدی طارمی ولی با این محرومیت مهاجمان و ستاره های ایرانی چند فصل متوالی روند ثابتی را در پیش گرفته و همچنان تنها ستاره فوتبال ایران در اروپاست. او که زمانی گلزن ترین مهاجم باشگاه پرسپولیس بود، این روزها آنقدر درخشیده که رسانه های پرتغالی لقب جذاب «نخبه» را به او زده اند. این عنوان هم بی دلیل نیست چرا که آخرین گلی که او به ویسلا در لیگ پرتغال زد، تعداد گل های او در این فصل را 20 در تمامی رقابت ها کرد. طارمی تا به امروز پنج گل در لیگ قهرمانان اروپا، 11 گل در لیگ پرتغال، دو گل در سوپرکاپ و دو گل در آلیانتس کاپ به ثمر رسانده است. همین موارد باعث شد تا روزنامه معروف پرتغالی «او جوگو» از این بازیکن به عنوان یکی از نخبگان حاضر در این باشگاه یاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید