شایعه عجیب پرسپولیس واقعی است؟!

شایعه عجیب پرسپولیس واقعی است؟!

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از تساوی تیمش مقابل هواداران گفت: چرا از یحیی گل محمدی حمایت نمی کنید. وقتی یک مربی بهترین مربی ایران و آسیاست چطور از او حمایت نکنیم؟

شاید برخی بپرسند شایعه مذاکره با علی کریمی، مهدی طرفای محمد ربیع از کجا آمده است؟ یک منبع آگاه از حق با رضا درویش خبر می دهد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عمدا چنین چیزی گفته و قصد ندارد یحیی گل محمدی را از دست بدهد. چرا؟

یکی از دلایل حمایت های ویژه رضا درویش و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از یحیی گل محمدی، نبود گزینه ایرانی مناسب به جای یحیی گل محمدی است. افشین گاتبی که ایرانی به حساب می آید و در سال های اخیر نتوانسته عملکرد خوبی به عنوان سرمربی داشته باشد.

از سوی دیگر مطرح شدن نام های ذکر شده در فضای مجازی و رسانه ها واکنش منفی هواداران پرسپولیس را در پی داشت.

البته به گفته محمود هوردبین و نزدیکانش، مدیرعامل پرسپولیس هرگز با مربیان دیگری برای جایگزینی یحیی گل محمدی مذاکره نکرده و قصد دارد حداقل تا پایان فصل با این مربی ادامه دهد.

از طرفی بد نیست یادآوری کنیم؛ 17 مهرماه سال گذشته سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد خود را با این باشگاه برای دو فصل دیگر تمدید کرد. گل محمدی تا پایان این فصل با پرسپولیس قرارداد داشت و قطعا سرمربی سرخپوشان پایتخت در لیگ بیست و یکم است اما با تصمیم مجید صدری سرپرست سابق سرخپوشان تهرانی قراردادش برای دو نفر دیگر تمدید شد. فصل ها.

او طبق این قرارداد تا پایان لیگ بیست و سوم سرمربی پرسپولیس است اما باید منتظر ماند و دید این همکاری چگونه ادامه خواهد داشت؟

دیدگاهتان را بنویسید