شایعه نگران کننده ستاره استقلال از پرسپولیس رسید

شایعه نگران کننده ستاره استقلال از پرسپولیس رسید

محمد محبی مهاجم جوان تیم استقلال که در این فصل در یازده بازی چهار گل برای این تیم به ثمر رساند، در حال حاضر بهترین گلزن استقلالی ها محسوب می شود. او در چند هفته اخیر به دلیل مشکلاتی نتوانست در تمرینات و مسابقات شرکت کند.

طبق اعلام باشگاه سانتا کلارا (که محبی با انتقال قرضی از این تیم پرتغالی به استقلال پیوست) قرار بود باشگاه استقلال در زمان مشخصی مبلغ انتقال قرضی را به حساب این باشگاه واریز کند اما برخی مدتی پیش (در 21 آذر) اعلام شد که محبی درخواست کرده بود باشگاه سانتا کلارا حتی اجازه تمرین با استقلال را نداشته باشد اما در روزهای بعد این بازیکن علاوه بر تمرین با استقلال در دیداری دوستانه مقابل نفت مسجد نیز شرکت کرد. سلیمان.

شایعه نگران کننده ستاره استقلال/قرمزها در پی وضعیت این بازیکن آبی ها، کمپ پرسپولیس را تحت تاثیر قرار داد.

نکته حائز اهمیت در این زمینه این است که با نزدیک شدن به دیدار مهم پرسپولیس و استقلال، هواداران پرسپولیس به شدت وضعیت این بازیکن را زیر نظر دارند تا اطلاعات دقیق تری از حضور یا عدم حضور محبی در ترکیب دربی استقلال کسب کنند.

در این مدت هیچ خبر دقیق و رسمی از سوی باشگاه استقلال و اعضای هیئت مدیره این گروه مبنی بر حل نهایی مشکل محیبی منتشر نشده است اما مسئولان استقلال مدتی پیش تلویحا اعلام کردند محبی با استقلال مشکلی ندارد.

لازم به ذکر است؛ با توجه به حضور محبی در هفته های پایانی لیگ برتر، کادر فنی پرسپولیس برنامه های ویژه ای برای محدودسازی این بازیکن در نظر گرفته است و از سوی دیگر حضور این بازیکن در کادرفنی استقلال می تواند برای یحیی گل محمدی بسیار مهم باشد. در شکل گیری ساختار دفاعی پرسپولیس برای دربی.

دیدگاهتان را بنویسید