شبح علیرضا بیرانوند به سبک علیرضا بیرانوند دروازه بان دوم پرسپولیس

شبح علیرضا بیرانوند به سبک علیرضا بیرانوند دروازه بان دوم پرسپولیس

بسیاری از کارشناسان معتقدند علیرضا بیرانوند ستاره بی چون و چرای این فصل لیگ برتر است. خیلی ها معتقدند پرسپولیس بدون علیرضا نمی توانست به عنوان مدعی قهرمانی ظاهر شود و کارشان در این فصل برایشان قطع خواهد شد. بیرانوند در چند دیدار از جمله دیدار مقابل گل گهر، روند بازی را به سود تیمش برگرداند و پرسپولیس را به 3 امتیاز رساند.

علیرضا که به همراه گلسیانی تنها بازیکن پرسپولیس در این فصل بود که در تمام بازی های لیگ این تیم قبل از شروع بازی با آلومینیوم در هر دقیقه بازی کرده بود، در بازی با آلومینیوم از داور مسابقه کارت قرمز گرفت. بازی سرنوشت ساز تیمش در این هفته مقابل صنعت نفت شکست خورد. بیرانوند که بیشترین کلین شیت را در بین دروازه بانان لیگ برتری دارد باید تا بازی مقابل هواداران صبر کند تا به آمار کلین شیت هایش اضافه شود.

او برای بازی با صنعت نفت گل محمدی باید از احمد گوهری، دروازه بان دوم تیمش استفاده کند و به درخشش او امیدوار باشد. گوهری که در چند دیدار متزلزل کار کرده است، در مقابل آلومینیوم و پس از تعویض بیرانوند توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد و حالا امیدوار است در آبادان مقابل تیم سابقش هم همین کار را تکرار کند. جالب اینجاست که بیرانوند و ننکا، مربی دروازه بان های برزیلی پرسپولیس در روزهای اخیر و بعد از بازی با آلومینیوم سعی کردند با الهام گرفتن از گوری، او را با اعتماد به نفس و روحیه بالایی در بازی به نمایش بگذارند. مقابل صنعت نفت درون دروازه پرسپولیس.

اقدام جالب بیرانوند در حالی انجام شد که معمولا کمتر شاهد چنین رفتاری از سوی بازیکنان لیگ برتری هستیم. اما تشویق بیرانوند به گهری نشان می دهد که موفقیت تیمی برای پرسپولیسی ها مهمتر از موفقیت فردی است. این تیم اما چند روزی است که درگیر مسائل مختلفی است که پس از صحبت های گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم مطرح شد. پرسپولیس که هفته گذشته صدر جدول را از دست داد، با توجه به 3 بازی تقریباً آسان پیش رو، امیدوار است بتواند از این بازی ها امتیاز کامل بگیرد و دوباره به صدر جدول برسد.

دیدگاهتان را بنویسید