شبهات در مورد حرم های مسلمانان محکوم شد/ شیعیان و سنی ها عاشق اهل بیت پیامبر هستند

ساعت: 12:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1792051

مولوی برزگر با بیان اینکه شیعه و سنی عاشق اهل بیت پیامبر هستند و ما نیز ارادت کامل به اهل بیت داریم، گفت: هرکس بخواهد حرمت مسلمانان را زیر سوال ببرد از نظر ما محکوم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی امانولا برزگر امام جمعه از قعر جام تربت جام در گفت و گو با خبرنگار صبح توس; وی در خصوص سخنان گرگی گفت: سخنان هفته گذشته گرگی را محکوم می کنم که اذهان اکثر علما، اندیشمندان و مسلمانان را به درد آورد.

وی با بیان اینکه همه مسلمانان اهل بیت پیامبر خدا را دوست دارند و این اهل بیت عاشق همه مردم هستند، خاطرنشان کرد: نمی شود.

امام جمعه از قعر جام تربت جام با تاکید بر اینکه شیعه و سنی عاشق اهل بیت پیامبر هستند و ما نیز ارادت کامل به اهل بیت داریم، گفت: او محکوم به فناست.

وی همچنین اذعان داشت: در شرایطی که دشمنان با هم متحد و یکپارچه هستند، از علمای امامت جمعه یا اساتید حوزه علمیه اعم از سنی و شیعه می طلبد که مراقب باشند دشمنان از این مشکلات سوء استفاده نکنند.

مولوی برزگر با بیان اینکه امروز دشمنان در کمین هستند و نمی خواهند آن وحدت و انسجامی که پیشگام منویات مقام معظم رهبری به عنوان طلایه دار وحدت جهان اسلام بود، گفت: باید مواظب گفتارمان باشیم دلها باشیم. مسلمانان مجروح

وی تصریح کرد: ائمه جمعه و رهروان سمینار باید الگو و رهبر باشند و اگر جاهل صحبت می کند دانشمندان جلوی این صحبت ها را بگیرند اما اگر علمای برجسته این صحبت ها را مطرح کنند واقعا بعید است. .

امام جمعه در قعر جام تربت جام با تاکید بر اینکه این گونه سخنان که قلب مسلمانان را به درد می آورد مورد محکومیت اهل سنت و شیعه است، گفت: باید دست به دست هم دهیم و در مقابل دشمنان جهان اسلام متحد شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید