شبکه سازمان یافته قاچاق سوخت در بندر کلاهی میناب منهدم شد / کشتی حامل 300 هزار لیتر گازوئیل قاچاق توقیف شد.


ساعت: 12:10
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1810985

قهرمانی از توقیف یک فروند کشتی حامل 300 هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب و دستگیری 13 نفر از اعضای یک باند سازمان یافته قاچاق سوخت در این عملیات خبر داد و گفت: طی مراحل قانونی در بازداشت به سر می برند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز گفت: در راستای مأموریت اعلام شده از سوی پایگاه عملیاتی قاچاق سوخت هرمزگان، طی یک حمله نیروی دریایی ارتش، یک باند سازمان یافته قاچاق سوخت در بندر کلاهی میناب شناسایی و منهدم شد. شد.

وی در خصوص جزئیات این خبر افزود: با دستور رئیس و دادستان انقلاب شهرستان میناب، ماموران پایگاه دریایی بندرکلاهی با شناسایی یک فروند قایق حامل 300 هزار لیتر سوخت قاچاق در غرب دریای عمان، کشف و ضبط کردند. آن.”

رئیس قاضی هرمزگان با اشاره به دستگیری 13 نفر از اعضای یک باند سازمان یافته قاچاق سوخت در این عملیات گفت: دستگیرشدگان در جریان تحقیقات با صدور قرار کیفری برای ختم تحقیقات بازداشت می شوند.

قهرمانی همچنین بیان کرد: عاملان قاچاق سازمان یافته سوخت علاوه بر جزای نقدی و حبس، در اجرای ماده 20 قانون مبارزه با قاچاق انسان به مصادره اموال ناشی از جرم نیز محکوم می شوند. کشتی های قاچاق نیز به نفع دولت توقیف خواهند شد.

وی در پایان تاکید کرد: اقدامات مجرمانه قاچاقچیان سوخت زیر چتر قوه قضائیه و مسئولان پنهان نمی ماند و مجازات عاملان این گونه جرائم قاطع و غیرقابل بخشش خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید