شبی 200 دلار برای خوابیدن در خانه ای فقیرانه در قطر

دیوید پینیلوس، هوادار اسپانیایی به نقل از ال پایس گفت: اقامت در اینجا شبی 200 دلار برای من هزینه داشت، اقامت بدون صبحانه یا هر چیز دیگری. وی عصر سه شنبه از دبی وارد دوحه شد. او می‌گوید شب قبل از هر بازی تیم ملی اسپانیا به قطر پرواز می‌کند و شب را در کابین‌ها می‌ماند زیرا ارزان‌تر هستند. پرواز مستقیم به دوحه در ماه گذشته 900 دلار هزینه داشت.

او می‌گوید: «اگر بازی‌ها در دبی برگزار می‌شد، بهتر بود، زیرا پرواز به آنجا بسیار ارزان‌تر بود و آزادی‌های بیشتری در دبی وجود دارد. می توانید آنجا آبجو بنوشید. من حساب کردم و دیدم کل سفر حداقل 3000 دلار هزینه دارد. من آن پول را برای جام جهانی روسیه خرج کردم و فقط به مرحله یک هشتم نهایی رسیدیم. او می داند که در صورت رسیدن اسپانیا به مرحله یک چهارم نهایی باید پول بیشتری خرج کند، اما از انجام این کار بدش نمی آید و فکر می کند ارزشش را دارد.

امکان رزرو سفر به قطر از طریق آژانس های مسافرتی وجود ندارد. گروهی از هواداران تیم ملی اسپانیا ساعت 20 روز سه‌شنبه وارد کمپ شدند و برخی از آنها تا ساعت 3 بامداد یک اتاق در اختیارشان گذاشتند. جیانکارلو ماگنلی، که اهل ایتالیا است اما تابعیت اسپانیایی دارد، می‌گوید: «آنها در حال ساختن مکان بودند و می‌خواستند ما را به مکان دیگری ببرند که بسیار بدتر بود و ما نپذیرفتیم. برخی از کابین ها بدون پنجره بودند و برخی از کابین ها پر از شن و ماسه بودند و بسیار کثیف به نظر می رسیدند. پر از میخ و قطعات ساختمانی بود. وضعیت وحشتناکی بود.”

شبی 200 دلار برای خوابیدن در خانه ای فقیرانه در قطر

Pinillos که مدیریت آپارتمان های توریستی در منطقه La Rioja اسپانیا را بر عهده دارد، نمی تواند مشتریان خود را در چنین مکانی تصور کند.

پاکو گونزالس 56 ساله و خوان کانسکو 63 ساله روز سه شنبه از اویدو اسپانیا به قطر سفر کردند. پاکو می‌گوید: «ساعت هشت شب که رسیدیم، گفتند کلبه‌ها پر است، اما بعداً متوجه شدیم که اتاق‌خواب‌ها به اندازه کافی آماده نشده و در حال ساخت هستند. وقتی کارشان تمام شد، کلیدها را برای ما آوردند. وقتی کلید را به ما دادند، هیچ ملحفه، حوله و دستمال توالت در اتاق ها نبود. ساعت 3:15 بامداد بود.”

شبی 200 دلار برای خوابیدن در کابین!

خوان تجربه حضور در مسابقات جهانی در کشورهای مختلف را دارد. این چهارمین تجربه او در جام جهانی است و می گوید جام جهانی قطر «تجربه عجیب» او از حضور در جام جهانی در کشورهای مختلف بود.

دیوید سبولادا، یک پلیس شهری 48 ساله در ساراگوزا، اسپانیا، به خود می بالد که در 83 بازی تیم های اسپانیایی به عنوان تماشاگر حضور داشته است. او در سال 2012 به همراه دیگر دوستداران و هواداران تیم های باشگاهی اسپانیا و تیم ملی آن کشور یک باشگاه هواداران به نام ماره روجا ایجاد کرد. او می گوید: «همه ما اعضای این گروه دیوانه ایم! تیم‌های اسپانیایی هر کجا می‌روند، ما آنها را دنبال می‌کنیم: جزایر فارو، نروژ یا رومانی.

این چهارمین تلاش او برای قهرمانی جهان است. او می گوید: «قبل از سفر درباره نقض حقوق بشر در قطر صحبت می کردند، اما 12 سال است که همه از آن خبر دارند. ما مسئولیتی در قبال محل برگزاری مسابقات نداریم. ما برای تماشای فوتبال آمده ایم و نمی توانیم به اتفاقات اطرافمان فکر کنیم. ما آمدیم تفریح ​​کنیم، همه برای همین آمده بودند. فکر می‌کنم با وجود قیمت‌های بالا، جام جهانی بزرگی در این کشور خواهد بود، اگرچه زمانی که در نروژ بودم و برای تماشای تیم ملی اسپانیا به این کشور سفر کردم، هزینه‌ها در آنجا هم بالا بود. بلیت بازی در نروژ را به قیمت 150 دلار خریدم.

این گروه انتظار دارد پس انداز خود را در اینجا خرج کند. آنها تمام تعطیلاتی را که می توانند در طول سال استفاده کنند در قطر می گذرانند. Sebolada وقتی در مورد خانواده اش صحبت می کند احساساتی می شود. او می گوید: «اسم پسر را به افتخار مارادونا دیگو آرماندو انتخاب کردم. او 17 سال سن دارد. از آنجایی که او دانشجو است، نمی‌توانست با من به اینجا سفر کند.»

شبی 200 دلار برای خوابیدن در کابین!

پذیرایی از این به اصطلاح هتل و در واقع یک کمپ عجیب شبیه یک غرفه در ورودی یک بازار غیررسمی است. رستوران و غرفه های غذا و نوشیدنی در امتداد طول چمن مصنوعی قرار گرفته اند. جشنی در حال برگزاری است و هواداران تیم های ملی مختلف در ورزشگاه آهنگ های همیشگی را می خوانند. آنها با افراد کناری خود چت می کنند، حتی افرادی که در کنارشان هستند ممکن است طرفداران رقیب در ورزشگاه باشند. پینیلوس فریاد می زند: «این قدرت فوتبال است.

دیدگاهتان را بنویسید