شب مقانلو در لیست خرید پرسپولیس و یحیی

شب مقانلو در لیست خرید پرسپولیس و یحیی

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی که با نتیجه یک بر صفر مغلوب فولاد خوزستان شده بود، موفق به قهرمانی در سوپرجام فوتبال کشور نشد اما این تیم چندین موقعیت گل را به مهدی عبدی از دست داد.

مهاجم جوان پرسپولیس که با مصدومیت عیسی القطر بار دیگر آقای گل پرسپولیس شد، به دلیل فراز و نشیب هایش موفق به گلزنی برای پرسپولیس نشد و همین موضوع باعث نارضایتی کادر فنی سرخپوشان شد.

عملکرد عبدی در دیدار مقابل فولاد خوزستان بار دیگر یحیی گل محمدی را مجبور به خرید این مهاجم کرد چرا که حامد لک نیز نتوانست انتظارات را برآورده کند، بنابراین پرسپولیس عملاً بازیکنی در سوپرجام ندارد تا شانس گلزنی خود را افزایش دهد. من یکی ندارم

از این رو سرمربی پرسپولیس نظر خود را برای جذب مهاجم قطعی می داند و خواستار جذب یک مهاجم بلند قد برای تیمش شده است.

گل محمدی که در تعطیلات زمستانی و همچنین ابتدای فصل به دنبال جذب شهریار مغانلو بود، با توجه به عدم موافقت باشگاه سپاهان با این انتقال به دنبال بازیکنی با همین مشخصات است.

او می خواهد مهاجم جدید پرسپولیس قد بلندی داشته باشد و بتواند در خط حمله بدود. گل محمدی علاوه بر ادامه تلاش برای جذب مهاجم بومی، بازی های یک مهاجم خارجی را دوست دارد تا در صورت امکان دوشنبه آینده به تهران بیاید و قراردادش را نهایی کند.

دیدگاهتان را بنویسید