شجاعت لشکر 41 سارولا نتیجه مبارزات حاج قاسم است / ما شاهد عقب نشینی و کوچک شدن دشمن هستیم

زمان: 19:05
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777889

سرلشکر حسین سلامی گفت: لشکر 41 سارولا نتیجه تلاش ها و مجاهدت های رشید فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که امروز حضور دارد و بر اقدامات ما نظارت و نظارت می کند و برای ادامه مسیر قرارداد داریم شهدای ما مانند آنها. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند ؛ سردار حسین سلامی ضمن بازدید و ارزیابی توان رزمی لشکر 41 ثارولا در کرمان ، ضمن تبریک ایام شادی و نشاط هفته امت و وحدت اسلامی ، گفت: در حاج قاسم سلیمانی طوفیک حضور یافتم.

وی افزود: این قدم های بسیاری از شهدای والامقام است که سردار کاروان آنها فرمانده قهرمانان ماست ؛ «آنکه بیش از 40 سال در لباس جهاد ماند و به وعده خود به خداوند متعال عمل کرد و خدا را با صورتی صورتی ملاقات کرد آنها در معراج به آنجا رفتند و از حریم اسلام و استقلال این سرزمین و عزت و کرامت امت اسلامی دفاع کردند ، اکنون این میراث جاودانه در اختیار ماست.

سرلشکر سلامی با تأکید بر رشادت های لشکر 41 سارولا توضیح داد: این لشکر محصول تلاش ها و مجاهدت های فرمانده رشید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که امروز در حال مشاهده و نظارت بر اقدامات ما است و ما متعهد به ادامه راه شهدایمان مانند آنها هستیم. “برای پر کردن جهادگران از وجود خود ، برای حفظ قلعه ها ، برای بازرسی تمام نقاط جبهه دشمن ؛ بگذارید جام ها را بر سر خود به خدا بدهیم و اگر کوه ها بلرزد ، ما نمی لرزیم و از دشمن نمی ترسیم و ما به او حمله خواهیم کرد و هیچ اجازه ای برای تشکیل جبهه علیه اسلام وجود نخواهد داشت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: هر دو نبرد باشکوه دوران دفاع مقدس که در آن سارولا لشکر همیشه خط را شکست و پیروز شد و هیچ خط دفاعی قوی نتوانست در برابر ایمان نیروهای این لشکر مقاومت کند. و دوران پس از جنگ. شجاعت لشکر 41 این تارولا است.

وی خاطرنشان کرد: پس از آن دوران باشکوه دفاع مقدس در جبهه های جنگ برای مبارزه با امنیت ملی و تمامیت ارضی کشور ، به ویژه در جنوب شرقی کشور در سیستان و بلوچستان در زمانی که شهید سلیمانی با تشکیل قرارگاه قدس و فرماندهی این قرارگاه. و گسترش این تقسیم موفق شد ضربات قاطعی به بدن شریران وارد کند و این سرزمین را ایمن سازد.

حسین سلامی افزود: سپس ، در همان دوره ده سال گذشته ، این تقسیم به مناطق مرزی سیستان و بلوچستان گسترش یافت و هنوز هم وجود دارد. قلب شما مملو از ایمان است و راه را می دانید.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اکنون ما به آینده فکر می کنیم و می بینیم که دشمن در حال عقب نشینی و کوچک شدن است ، این تنها احساس درونی ما نیست ، بلکه این واقعیت است که استقامت بی نهایت پاسخ داده است.

وی گفت: “دشمنان یکی پس از دیگری در حال عقب نشینی هستند و شما در حال بالا آمدن هستید. قدرت سپاه و سیستم هر روز در حال افزایش است. اگرچه دشمن می خواست قدرت ما را متوقف کند ، اما ما بر همه تنش های جهانی غلبه داریم.” ایران آنقدر با شکوه مانده است که ملتی باید زیر پرچم اسلام بماند.

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: امروز شما سپر بلای این ملت هستید ، شما سپر و دژ محکمی برای حفاظت از ملت هستید. مشکلات وجود دارد ، اما اراده ، عزم و ایمان شما بالاتر از مشکلات و مشکلات است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید