شرارت ها و شورش های آمریکا عامل اصلی ناآرامی هاست


زمان: 09:41
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1812209

میرمهدی با اشاره به عملیات ویژه روسیه در اوکراین گفت: دخالت، شرارت و شورش آمریکا در این مورد موثر است، آمریکا حق ندارد برای کشورهای دیگر تصمیم بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ “آمریکا تلاش می کند اوضاع کشورها را به هم بزند. روسیه تصمیم گرفته است که به آمریکا نیاز نداشته باشد و سلطه آمریکا را در کشور خود از بین ببرد. طبیعتا با هر موضوعی که مانع از رسیدن به هدفش شود، برخورد خواهد کرد.” میرمهدی گفت.کارشناس به دیار آفتاب گفت. .

وی گفت: از سوی دیگر اوکراین کنترل کامل سیاست آمریکا را در دست دارد و آمریکا از طریق اوکراین به دنبال تضعیف روسیه است.

میرمهدی افزود: آمریکا می خواهد اوکراین را به عضویت ناتو درآورد و با این موضوع بر اوضاع روسیه تاثیر بگذارد، روسیه نیز با این موضوع مخالف است که به دنبال استقلال خود است.

او گفت: «ما فقط روسیه را مقصر نمی‌دانیم.

وی ادامه داد: هر کشوری به دنبال منافع خود است، مسائل زیادی پشت روسیه و اوکراین وجود دارد و نمی توان روسیه را به تنهایی مقصر دانست، اما این اقدام روسیه واکنشی به تحرکاتی است که انجام داده است، آمریکا نباید در منطقه دخالت کند. به این ترتیب، “او گفت.

وی گفت: متأسفانه سال هاست که یمن و فلسطین مورد حمله سعودی ها و اسرائیلی ها قرار گرفته اند. هیچ کس این تجاوزها را نمی بیند و درباره آن صحبت نمی کند، اما چون اوکراین به غرب وابسته است، پشیمان می شوند. این نشان دهنده سیاست دوگانه غرب است.»

میرمهدی در پایان گفت: ایران تجاوز به هیچ کشوری را درست نمی‌داند، اما روسیه به استقلال خود نیز فکر می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید