شرایط اخذ سهام شرکت معلمان بازنشسته

شرایط اخذ سهام شرکت معلمان بازنشسته

حمید باقرنژاد عضو هیئت مدیره و معاون مالی و سرمایه انسانی موسسه با اشاره به سیاست کلی این موسسه مبنی بر احیای بانک سرمایه و تمرکز وجوه در بانک مذکور و استفاده از این ظرفیت برای ارائه خدمات بیشتر به اعضای موسسه گفت: با فراهم آوردن امکان افتتاح حساب غیرحضوری در بانک سرمایه برای اعضای موسسه، از این پس واریز به حساب مستمری بگیران تحت نمایندگی بانک سرمایه خواهد بود.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل ها و سیاست های اتخاذ شده از سوی هیات مدیره موسسه در خصوص تقویت و احیای بانک سرمایه و جایگزینی بانک مذکور برای واریز وجوه اعضای بازنشسته، طلاب فاقد حساب بانک سرمایه می تواند در این بانک حساب باز کند.

معاون مالی و سرمایه انسانی موسسه صندوق پس انداز فرهنگیان تصریح کرد: از آنجایی که محدودیت هایی برای وجود شعب بانک سرمایه در سراسر کشور وجود داشت، با هماهنگی بانک سرمایه، امکان افتتاح حساب به صورت غیرحضوری و آنلاین از طریق سایت بانک سرمایه وجود دارد. آدرس www .sbank.ir و اپلیکیشن تک بانک در اختیار اعضای موسسه قرار گرفت تا دانش پژوهان بدون هیچ محدودیتی این کار را انجام دهند.

یکی از اعضای هیئت مدیره موسسه صندوق پس انداز فرهنگیان اعلام کرد: دانش آموزان فرهنگیان با نصب اپلیکیشن بانک سرمایه بر روی گوشی هوشمند خود می توانند تمامی مراحل افتتاح حساب، احراز هویت الکترونیکی، دریافت شماره حساب و حتی فعال سازی کارت بانکی را طی کنند. و مراجعه حضوری لازم نیست.بانک ندارند.

باقرنژاد تاکید کرد: لازم است معلمان شماره حساب دریافتی را به مدیر تعاونی اداره آموزش و پرورش محل خدمت خود و یا به نمایندگان استانی موسسه در مراکز استان ها در سراسر کشور اعلام کنند تا در سامانه ثبت می شود تا در زمان بازنشستگی سهم آنها از شرکت به حساب مذکور واریز شود.

همچنین واحد صدای پایتخت به شماره 0214373 از ساعت 7 صبح الی 22 آماده پاسخگویی و راهنمایی معلمان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید