شرایط ثبت نام دانش آموزان کلاس اول

شرایط ثبت نام دانش آموزان کلاس اول

روز جدید با توجه به اهمیت ایمن سازی کودکان در برابر بیماری، با هماهنگی دو آموزش و پرورش و مرکز بهداشت، مجاز به ثبت نام دانش آموزانی است که تمامی واکسن های خود را طبق کارت واکسیناسیون دریافت کرده اند.

در اولین جلسه شورای سلامت شهرستان با حضور دکتر ذاکریان فرماندار کوم با تاکید بر اهمیت انجام واکسیناسیون کودکان ورودی به دبستان، مقرر شد ثبت نام تمامی دانش آموزان ورودی به مقطع ابتدایی در حال ارائه باشد. کارت تکمیل شده واکسیناسیون دانش آموزی

همچنین در این جلسه تاکید شد با توجه به اهمیت ایمن سازی کودکان در برابر بیماری ها با هماهنگی مدارس و مرکز بهداشت دانش آموزانی که تمامی واکسن های خود را طبق کارت واکسیناسیون دریافت کرده اند مجاز به ثبت نام هستند.

ساماندهی بازار روز، نظارت و نظارت مستمر بازرسان مراکز بهداشتی و دستگاه های مرتبط بر فعالیت و کمبود محصولات غیربهداشتی در بازار روز و تامین آب آشامیدنی سالم در استان کوم از دیگر موضوعات این جلسه است.

ذاکرجان با اشاره به اهمیت جغرافیایی و استراتژیک استان کوم، فلسفه تشکیل جلسات شورای بهداشت و درمان شهرستان و رفع مشکلات بهداشتی همشهریان را ستود و خواستار جدیت و اهتمام همه اعضا در برگزاری منظم و منظم جلسات شورا و نظارت بر آن شد. و اجرای تصمیمات مجوز آن. مشکلات بهداشتی در شهر وجود داشت.

گفتنی است اعضای شورای سلامت شهرستان شامل: فرماندار، مرکز بهداشت شهرستان، بخشداری ها و نمایندگان دستگاه های دولتی مرتبط با سلامت در شهرستان کوم است که به صورت ماهانه برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید