شرایط ثبت نام وام سربازی 1400+ مبلغ وام و سایت ثبت نام وام سربازی

شرایط ثبت نام وام سربازی 1400+ مبلغ وام و سایت ثبت نام وام سربازی

روز جدید: دستیار و مشاور عالی قرارگاه آموزشی ستاد کل نیروهای مسلح از ابلاغ بخشنامه پرداخت وجوه به کارگیری سربازان واجد شرایط توسط بانک سپه خبر داد.

سردار موسی کمالی، دستیار و مشاور عالی مرکز آموزش مرکزی ستاد کل نیروهای مسلح از ابلاغ بخشنامه پرداخت حق الزحمه خدمت سربازان مشمول تاریخ پایان خدمت آموزش دیده بانک سپه خبر داد.

دستیار و مشاور ارشد مرکز آموزش مرکزی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بانک سپه ضوابطی را برای پرداخت وجوه برای ایجاد اشتغال برای سربازان مشمول تاریخ گذشته به عنوان استانی صادر کرده است.

وی با بیان اینکه ارائه نامه به امضای معاون اقتصادی استانداری و معاونت بدهی عمومی استان می رسد، خاطرنشان کرد: سهم هر استان برای پرداخت تسهیلات مشخص است و سربازان باید استانی باشند و این وام فقط متعلق به استان خواهد بود. به سربازان با تجربه

سردار کمالی اعلام کرد: مبلغ وام یک میلیارد ریال و مدت بازپرداخت آن 7 سال است.

وی خاطرنشان کرد: سربازان با تاریخ انقضای 97 به بعد فقط حق مراجعه به دبیرخانه کارگروه مهارت آموزی استخدام استاندار را دارند. این در حالی است که بانک های ملی، صادرات، ملت و تجارت که بانک های عامل این تسهیلات هستند پیش از این جزئیات پرداخت را اعلام کرده اند.

برای سربازان دارای مهارت فنی و حرفه ای وام 100 میلیونی بازپرداخت می شود و واجدین شرایط می توانند با مراجعه به سامانه مشاغل خانگی مذکور نسبت به دریافت وام 100 میلیونی کارآفرینی اقدام کنند.

معاون هماهنگی اقتصادی استانداری تهران از پرداخت 100 میلیون تن تسهیلات مشاغل داخلی به سربازان واجد شرایط که از سال 97 تا سه ماهه اول سال 1400 به پایان رسیده است، خبر داد و گفت: این تسهیلات تنها به سربازان دارای گواهینامه ارائه می شود. آموزش هم فنی و هم حرفه ای هستند و سربازان باید از دستگاه اجرایی که دیپلم خود را گرفته است مجوز بگیرند. در واقع آنها باید مدارک مهارت خود را آپلود کنند.

بانک ملت این خدمات را به متقاضیان ارائه می دهد.
این تسهیلات با نرخ سود 18 درصد و اقساط 60 ماهه می باشد.
متقاضیان برای دریافت باید ضامن داشته باشند.
شرایط قرارداد ضامن و سفته، کارمند دارای کسر حقوق یا سند ملکی است.
میزان هر قسط 2.5 میلیون تن برآورد شده است.

سرهنگ فهرالدین توکلی همچنین تصریح کرد: در اجرای فرمان مقام معظم رهبری و اقدامات ابلاغی ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر آموزش سربازان در دوران خدمت مقدس سربازی و فراهم آوردن شرایط لازم برای انجام وظیفه مستقل خدمت کردند. در ناجا سال گذشته و پس از گذراندن دوره های مهارتی موفق به اخذ گواهینامه شدند و یک میلیارد ریال وام به کارگروه اشتغال استان اعطا می شود.

چه کسی وام نظامی می گیرد؟

نحوه استفاده از تسهیلات ارائه شده و ثبت نام وام خوداشتغالی برای سربازان و آن دسته از تسهیلات خدمت سربازی که در مدت خدمت در ناجا موفق به اخذ گواهینامه مهارت از ادارات و سازمان های ذیربط (جهاد فنی و حرفه ای – کشاورزی و …) شده اند. ) و در سال های 97، 98، 99 و سه ماهه اول 1400 از خدمت مقدس سربازی آزاد شدند.

دیدگاهتان را بنویسید