شرایط فولاد مثل تیم جنگ زده بود/ اضافه شدن دو بازیکن خارجی جدید به فولاد


ساعت: 10:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806690

او و باشگاه از نظر ظاهری رعایت نشدند

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: به جرات می توانم بگویم تیمی که من در آن حضور داشتم با جنگ از هم پاشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرسا گرشبسبی، مدیرعامل فولاد که فعالانه در نقل و انتقالات پس از نقل و انتقالات حضور دارد، می گوید فولاد برای خرید دو بازیکن خارجی جدید مذاکره خواهد کرد تا پس از شیمبا، کولیبالی و پاتوس، تعداد خارجی ها در بازار نقل و انتقالات افزایش یابد. این در حالی است که در لیگ ایران می توان از 3 + 1 خارجی استفاده کرد و در صورت نهایی شدن خرید این بازیکنان، یک یا دو بازیکن تنها می توانند در لیگ قهرمانان حضور داشته باشند.

گرشبسبی در ابتدا درباره بازی امروز سوپرجام و رویارویی با تیم سابقش پرسپولیس گفت: قطعا بحث حرفه ای بودن و فوتبال حرفه ای است و من همیشه همه چیز را گفته ام چه پرسپولیس بوده یا پیکان و چه الان که هستم. در احمق.» صحبت با بچه ها این است که با تمام وجود پا روی زمین بگذاری. اگر با تمام وجود بازی کنی، قطعا بازی خوبی خواهد بود و نتیجه هم با آن خواهد بود. حالا من به باشگاه فولاد متعهد هستم. و من فولاد هستم و به بچه ها گفتیم بازی جوانمردانه و مبارزه جوانمردانه داشته باشند .

وی با اشاره به وضعیت فولاد در این فصل گفت: به جرأت می توانم بگویم تیمی که من وارد زمین شدم مانند یک تیم نظامی بود. چون حدود 40 درصد تیم اصلی تقسیم شده بود و همه می دانند که چهار بازیکن اصلی که دو نفرشان در تیم ملی بودند تقسیم شدند و پنجره بسته شد و نتوانستند مسابقه ای پیدا کنند. بعد رسیدیم. وقتی رسیدم دیدم بیشتر بازیکنان در حال رفتن هستند. شیمبا و صالح حردانی به استقلال رسیدند. این دو بازیکن را به هر شکل ممکن با پیگیری و مشورت بازداشت کردیم. خدمه فولاد در حال سقوط بود. نمی خواهم بگویم که همه کارها را خودم انجام دادم. من با کمک همه دوستان و مخاطبینم تمام مهمانی های ورزشی ام را صرف کردم تا بتوانیم این بازیکنان را نگه داریم.

گرشبسبی افزود: خوشبختانه تیم مسابقات لیگ برتر خود را آغاز کرده و فقط ما نتوانستیم جواد نکونام و تیمش را دوباره به خدمت بگیریم. بعد از 4 بازی که نتایجش خوب نبود و هواداران نگران بودند و مدیران فولاد نگران هزینه ها بودند، دوباره عوض شدیم و آقای نکونام به باشگاه برگشت. اما تشکیل این تیم زمان می برد. می دانیم که در نیم فصل اول با توجه به شأن و جایگاه باشگاه فولاد نتایج قابل قبولی کسب نکردیم اما اکنون در صدد جبران این هستیم و کادرفنی مطالباتی داشت.

مدیرعامل فولاد درباره برنامه نقل و انتقالات زمستانی این باشگاه گفت: در نیم فصل پیدا کردن و اضافه کردن بازیکن جدید به تیم سخت است. تقریبا 85 درصد از درخواست های کارکنان برآورده شد. قطعا برای لیگ قهرمانان آسیا آقای نکونام و کادرفنی به دنبال اضافه کردن یکی دو بازیکن خارجی دیگر به تیم هستند. اگر نامی به ما بدهند، پیگیر خواهیم شد تا برای لیگ قهرمانان آسیا به ما اضافه شوند.

گرشسببی با اشاره به دلایلی که باعث شد این باشگاه از جذب مظاهری منصرف شود، گفت: با مظاهری با هماهنگی باشگاه استقلال مذاکره کردیم و او فرم پایه را امضا کرد و اشاره کرد. بعد از یکی دو روز دو شرط گذاشتند که ما به آنها اشاره نمی کنیم تا مسائل مخفی بماند و او به باشگاه دیگری برود. با پرسنل صحبت کردیم و شرایطشان را به آنها گفتیم اما این پیشنهاد پذیرفته نشد. مشکلاتی پیش آمد که دیدیم آنها و باشگاه به آنها احترام نمی گذارند. قصد ما این است که بازیکن به تیم ملحق شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید