شرایط مختلف اخذ وام ازدواج در بانک های اهواز / سنگسار شعب و وام ازدواج ناتمام

طی 13 سال گذشته این وام از 3 میلیون تن به 120 میلیون تن افزایش یافته است که البته برای کاهش سن ازدواج جوانان امسال بانک مرکزی موظف شد. مبلغ 30 میلیون تومان به تسهیلات ازدواج قرض الحسنه برای زوجین زیر 25 سال و همسران زیر 23 سال اضافه شود.

اما افزایش درصد تسهیلات برای تسهیل ازدواج جوانان بر خلاف نامش به یکی از سخت ترین چالش های زوجین با انواع پرتاب های بانکی تبدیل شده است.

اگر فکر می کنید برای گرفتن وام ازدواج فقط به یک سفته و یک ضامن معتبر نیاز دارید; شما خیلی اشتباه می کنید.

ابتدا کارمند با مراجعه به بانک از شما می خواهد که هر شعبه را به صورت جداگانه در سامانه وام ازدواج ve.cbi.ir انتخاب کنید. در صورت موفقیت آمیز بودن مراحل ثبت نام، کد رهگیری ده عددی را ارائه دهید، شماره تماس کاملاً محرمانه برای متقاضی ارسال خواهد شد.

سپس متقاضیان باید برای اطلاع از وضعیت ثبت نام و همچنین تایید نام شعبه خود به صورت روزانه با سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج تماس گرفته و در صورت تعیین شعبه قرض الحسنه، پیامک ارسال نمایند. نام بانک و شعبه مورد نظر. و البته از متقاضی می خواهد که اطلاعات و ضامنان خود را در سامانه شمس ثبت کنند.

سپس با در دست داشتن مدارک لازم باید ظرف 12 روز به شعبه مربوطه مراجعه و ظرف 45 روز کاری مراحل وام را تکمیل کند.

بنابراین کارمند بانک اطلاعاتی مدارک لازم را در خصوص مدارک، تعداد ضامن و تعداد سفته در اختیار شما قرار نمی دهد که البته با کمی پشتکار و اصرار در نهایت موفق خواهید شد; تعداد ضامن های بانکی را حدس بزنید، یعنی «گرفتن وام تک ضامن» فقط یک تیتر است.

در نهایت با استعلام از شعب بانک های مختلف در سطح شهر متوجه می شوید که هر کدام قوانین متفاوتی دارند که اعمال آن به اختیارات رئیس شعبه بازمی گردد و در حالی که در مرحله اخذ وام نیستید. ، قوانین مورد نیاز از شما برای مدیریت آن؛ شما به طور کامل مطلع نخواهید شد، اما اجاره می تواند تاثیر زیادی بر روند کاری شما داشته باشد.

بر اساس اطلاعات دریافتی، حداکثر تعداد ضامن دریافت وام ازدواج زوجین در کلانشهر اهواز از سوی شعب بانک ها 4 نفر با شرایط مختلف اعم از مستمری 10 ساله، مستمری بگیر و یا مستمری بگیر اعلام شده است. حقوق به بانک پرداخت می شود در مورد حساب گردش مالی بالا، همراه با چک ماهیگیری، فیش حقوق و دستمزد، عدم بدهی بانکی و چک برگشتی یا کارمند چک ماهیگیری، هر شعبه ممکن است چندین مورد را در قوانین خود لحاظ کند.

در برخی از شعب فقط یک ضامن از شما خواسته می شود، اما زمانی که در مرحله اخذ وام هستید، متوجه می شوید که هر ضامن باید همزمان دو جفت را تضمین کند که بسیاری از ضامن ها این تعهد را نمی پذیرند.

این قوانین در شرایطی نیز به تصویب رسیده است که عده کمی حاضرند به مدت 10 سال به چند 30 سال اعتماد کنند و اعتبار خود را با وجود تورم، تحریم ها و رکود اقتصادی که همه افراد جامعه را تحت تاثیر قرار داده است، در مدت 10 سال اعتماد کنند. که درصدی از مبلغ وام را می خواهند یا در ازای ضمانت خود باید سفته بگذارند.

این دیوارها و سوراخ های سنگی باعث شده تا تعداد زیادی از زوج ها به فکر فروش سهام خود باشند که می تواند برای آنها بسیار خطرناک باشد، مانند کلاهبرداری، رفاه مالی زوجی که تمام دارایی خود را در این وام سرمایه گذاری کرده اند. سایه زدن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید