شرط حضور تماشاگران در ورزشگاه ها مشخص شد

وی افزود: با توجه به اینکه قرار است طرح مهار هوشمند از ابتدای آذرماه در کشور اجرا شود، با هماهنگی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی «کورونا» و کمیسیون تامین اجتماعی این ستاد، مسابقه بین تیم‌ها برگزار می‌شود. نساجی استگال به صورت آزمایشی با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. برای ورود تماشاگران به ورزشگاه

شرط حضور تماشاگران در ورزشگاه ها مشخص شد

معاون توسعه ورزش قهرمانان و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هدف ما شناسایی نقاط ضعف در این مسیر بود. خوشبختانه این امر با هماهنگی شورای تامین منطقه، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال انجام شد و دیدار دو تیم با حضور 5000 تماشاگر برگزار شد. نقاط ضعف در این زمینه ارزیابی شد و با مسئولان مربوطه در این زمینه دیدار کردیم.

علی نژاد گفت: با همکاری فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان، سازمان لیگ، مدیران عامل باشگاه های استقلال و پرسپولیس و کارکنان شرکت توسعه تصمیم گرفتیم نواقص را برطرف کنیم. اگر بخواهند به ورزشگاه بیایند حتما دو دوز واکسن زده اند تا شاهد حضور تماشاگران باشند.

وی ادامه داد: قصد ما این است که با استفاده از 30 درصد ظرفیت ورزشگاه ها، یک آزمایش واقعی برای ورود تماشاگران به ورزشگاه و حضور تماشاگران انجام دهیم. ادامه این سوال نیاز به همکاری همه دستگاه های مربوطه دارد و خود هواداران باید تمام پروتکل ها را رعایت کنند تا دچار مشکل اضافی نشویم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای کشور افزود: امروز با همت دولت و نزدیکانمان در وزارت بهداشت واکسیناسیون دسته جمعی در سطح قابل قبولی شکل گرفته است و محدودیت ها باید تغییر کند و کسانی که واکسینه شده اند اراده کنند. شرایط بهتری داشته باشند.» برای ایجاد تماشاگر در ورزشگاه ها و ایجاد شادی بین اعضای جامعه و خود ورزشکاران.

وی گفت: تلاش می کنیم ابتدا در زمین باشگاهی این اتفاق بیفتد و سپس با هماهنگی های انجام شده در سطح ملی شاهد حضور تماشاگران باشیم. رعایت تمامی اصول و پروتکل ها ضروری است تا حضور تماشاگران در سطح ملی نامحدود باشد.

دیدگاهتان را بنویسید