شرط موفقیت تیم ملی فوتبال در جام جهانی مشخص شد

شرط موفقیت تیم ملی فوتبال در جام جهانی مشخص شد

پیروز گوربانی در خصوص قرعه کشی جام جهانی و حضور تیم ملی ایران در گروه دوم این مسابقات گفت: قرعه تیم ایران متعادل بود به گونه ای که با تیم های خوب و بزرگ همگروه شدیم تا جذابیت داشته باشیم. بازی ها و گروه این است که صعود چندان دور نیست.
او گفت: همه چیز به آمادگی فدراسیون برای مسابقات بستگی دارد. اگر تمرینات کافی و تعداد بازی های تدارکاتی لازم را داشته باشیم می توان به صعود امیدوار بود وگرنه نمی توان از این تیم ملی انتظار معجزه داشت.

بازیکن سابق تیم ملی ایران درباره ادامه حضور اسکوچیچ در تیم ملی ایران تا جام جهانی تصریح کرد: به نظر من اسکوچیچ بهترین مربی دنیا یا بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی در جام جهانی نیست. اما معتقدم او باید برای جام جهانی بازداشت شود. او نیاز به بازداشت دارد، نه به این دلیل که بهترین گزینه است، بلکه به این دلیل که فوتبال ما نمی تواند مربی بزرگی را استخدام کند و ممکن است بخواهیم به سراغ مربی دیگری برویم و فاجعه ای را که در قرارداد ویلموتس رخ داد، تکرار کنیم. پس فعلا با همین تیم به جام جهانی برویم.

قربانی خاطرنشان کرد: البته اسکوچیچ نیز باید در افکار خود و ساختار تیم 1 تجدید نظر کند و تیم را به شرایط و فرم ایده آل نزدیک کند. حداقل باید کادر فنی تقویت شود و سرمربی برنامه دیگری برای تیم ملی در نظر بگیرد. در چند ماهی که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بود فقط یک برنامه در ذهن او دیدم. اما واقعیت این است که تیم ایران نمی تواند با همان استراتژی مقابل سوریه و لبنان مقابل انگلیس بازی کند.

این کارشناس فوتبال تاکید کرد: همانطور که گفتم نقش فدراسیون در سرنوشت تیم ملی در جام جهانی بسیار مهم است و امیدوارم فدراسیون برنامه مناسب و بودجه کافی برای شرط بندی در اختیار تیم ملی قرار دهد. . برپایی اردوهای مناسب و بازی های تدارکاتی کافی.»

دیدگاهتان را بنویسید