شروع آموزش حضوری برای حدود 9 میلیون دانش آموز/شرایط حضور دانش آموزان در مدارس

ساعت: 11:36
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786310

سخنگوی آموزش و پرورش به تشریح شرایط آموزش مستقیم پرداخت و خاطرنشان کرد: امروز حدود 9 میلیون دانش آموز به مدرسه می روند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا کمره ای سخنگوی آموزش و پرورش و معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش در بخش اخبار صداوسیما با اشاره به بازگشایی مدارس مقطع متوسطه اول و ابتدایی از امروز دوشنبه 1 آذر 1400 گفت: در سوم در دوره بازگشایی، بیش از 8 میلیون و 700000 دانش آموز برای شروع فعالیت های شخصی به مدرسه می روند.

وی ادامه داد: امیدواریم در این دوره از آموزش های حضوری کیفیت به مدارس بازگردد و با توجه به اینکه هنوز در دوره تاج هستیم، اصل اول و مهم ترین مسئله مسافت است.

سخنگوی آموزش و پرورش در مراسم بازگشایی مدارس گفت: با توجه به اهمیت مسافت کلاس ها را به گروه های 15 نفره تقسیم می کنیم و بسته به موقعیت و تراکم کلاس ها گروه های 15 تا 15 نفره تشکیل می شود که تعدادی دانش آموزان ممکن است 2 روز، 3 روز دیگر فرصت داشته باشند. “5 روز و 5 روز دیگر در هفته در مدرسه شرکت کنید.

وی تاکید کرد: دانش آموزانی که حضورشان محدود به چند روز است باید طبق روال بهداشتی در مدرسه حضور یابند تا گروه های بعدی بیایند.

کمری در خصوص مدارسی که هنوز بازگشایی به آنها ابلاغ نشده است، گفت: اگر هنوز به دانش آموزان اطلاع رسانی نشده است نگران اطلاع رسانی نباشید و این امر به تدریج انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید