شروع آموزش حضوری دانش آموزان از فردا / ادامه آموزش مجازی برای کلاس های بالای 40 نفر


زمان: 09:47
تاریخ انتشار: 1401/01/19
کد خبر: 1820348

کلیه دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی از فردا 20 فروردین ماه برای نیمسال دوم سال تحصیلی به صورت حضوری برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس مصوبات هیات مدیره دانشگاه شهید بهشتی، کلاس های فارغ التحصیلان (به استثنای 1400 نفر ورودی) از 13 فروردین ماه به صورت حضوری برگزار می شود و تمامی رشته های کارشناسی این دانشگاه به صورت حضوری از فردا شنبه 9 اردیبهشت برگزار می شود. 10. .

دفتر خدمات در چند نقطه دانشگاه برای پاسخگویی به سوالات دانشجویان راه اندازی می شود و اتاق های مشاوره در خوابگاه های دخترانه و پسرانه راه اندازی می شود.

گروه‌هایی از دانشجویان ورودی سال‌های گذشته برای معرفی بخش‌های مختلف دانشگاه به دانشجویان جدیدالورود و همراهی آنها در تور دانشگاه مستقر می‌شوند.

دوره های کارشناسی نظری شهید بهشتی با حضور بیش از 40 دانشجو به صورت نیمه حضوری برگزار می شود و دوره های عملی حل و اصلاح خطاهای با ظرفیت کمتر برای این دوره ها در نظر گرفته شده است.

همچنین کلاس های ورودی 1400 دانشجوی کارشناسی ارشد به صورت حضوری بعد از ماه مبارک رمضان (15 اردیبهشت) برگزار می شود. همانطور که قبلا اعلام شده بود، آزمون نهایی در تمامی مقاطع به صورت حضوری برگزار می شود.

دانشجویان موظفند در بدو ورود به دانشگاه کارت واکسیناسیون دو دوز خود را به مراجع ذیصلاح ارائه دهند و دانشجویان متقاضی خوابگاه می توانند ضمن تزریق سه نوبت واکسن از خوابگاه استفاده کنند.

در تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه شهید بهشتی آمده است: در صورت تغییر اپیدمی ویروس کووید 19، بر اساس موافقت ستاد ملی و اطلاع رسانی مراجع ذیربط، اطلاع رسانی مجدد و مقتضی خواهد بود. اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید