شروع به مرور رتبه بندی معلمان در مجلس کنید

شروع به مرور رتبه بندی معلمان در مجلس کنید

حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس فردا (یکشنبه) ابتدا لایحه نظام طبقه بندی معلمان را که توسط هیئت امنا برای نظر شورا برگردانده شده اصلاح و رای گیری مجدد می کند. . مجمع همچنین اساسنامه را اصلاح خواهد کرد: «او داخل کشور را بررسی خواهد کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس افزود: در نوبت دوم جلسه علنی صبح مجلس با ارائه گزارش کمیسیون تلفیق بودجه، بررسی لایحه بودجه سال آینده کل کشور را آغاز می کند.

حاجی دلیگانی افزود: با توجه به اینکه کلیات لایحه بودجه قبلاً به صورت علنی تصویب شده است، مجلس بررسی این لایحه را از محل بندهای درآمدی آغاز و پس از پایان بندهای درآمدی، بندهای هزینه ای را بررسی می کند.

وی افزود: جلسه فردا دو نوبته خواهد بود و در صورت نیاز در روزهای آینده مجلس لایحه بودجه سال آینده کل کشور را در سه نوبت بررسی می کند.

لایحه بودجه سال آینده 21 آذرماه از سوی رئیس جمهور در مجلس مطرح و پس از بررسی در کمیسیون های تخصصی به کمیسیون مشترک ارسال و نهایی به هیئت رئیسه ارائه شد.

بر اساس احکام جدید مجلس شورای اسلامی، لایحه کل بودجه پس از تصویب در کمیسیون تلفیق به صحن علنی فرستاده شد و در تاریخ 7 دی ماه به رای علنی گذاشته شد.

بر این اساس، مجلس شورای اسلامی از فردا بررسی لایحه بودجه سال آینده کل کشور را در قالب دو شورا با در نظر گرفتن جایگاه های درآمدی و هزینه های اضافی آغاز می کند.

دیدگاهتان را بنویسید