شروع تمرین عضله مرکزی و دویدن برای امیری/سیادمان 8 هفته غیبت از میادین


ساعت: 11:22
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1891958

پزشک تیم ملی فوتبال کشورمان وضعیت سه فوتبالیست مصدوم این تیم را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید علیرضا شهاب، پزشک تیم ملی فوتبال ایران درباره وضعیت وحید امیری گفت: ابتدا یک ماه استراحت کرد، سپس تعمیرات و عضله سازی انجام دادیم. امیری در حال تمرین عضلات مرکزی بدن است و 60 تا 70 درصد دویدن را شروع کرده است. مصدومیت شدیدی داشت اما در مسیر پیشرفت پیش می رویم و امیدوارم در پایان شهریور تمرینات کنترل شده را در تیم آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه وضعیت بازیکن پرسپولیس برای جام جهانی هنوز مشخص نیست، تصریح کرد: باید ببینیم چه ارقامی است. طبق روند ما اما امیری به جام جهانی راه پیدا می کند. در دو شیفت صبح و بعدازظهر با او کار می کنیم.

پزشک تیم ملی ایران در خصوص مصدومیت الهیار صیادمنش گفت: منتظر اطلاعات کامل در این باره هستیم تا بررسی نهایی انجام شود. او از ناحیه همسترینگ آسیب دیده و حداقل 8 هفته از میادین دور خواهد بود. اگر آسیب در تنه عضله رخ دهد، هشت هفته طول می کشد و اگر آسیب در موقعیت های تاندون باشد، ممکن است بازگشت به زمین بیشتر طول بکشد.

شهاب در برنامه پایانی الوند درباره وضعیت مهدی طارمی که در دیدار با اسپورتینگ مصدوم شد، گفت: خدا را شکر مشکل خاصی وجود ندارد و با کمک پزشکی این مشکل برطرف می شود.

دیدگاهتان را بنویسید