شروع ثبت نام از متقاضیان روستاهای تحت پوشش بهزیستی خراسان شمالی در طرح های حمایتی مسکن


ساعت: 12:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839735

کارشناس مسکن سازمان بهزیستی خراسان شمالی گفت؛

هادی گفله باشیان با اشاره به اینکه ثبت نام متقاضیان روستایی در طرح حمایت از مسکن از 27 اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور آغاز شد، گفت: در مراحل قبل به دلیل محدودیت های سامانه و عدم امکان ثبت نام همزمان، متقاضیان روستایی تحت پوشش اجتماعی قرار گرفتند. مزایا تاکنون ثبت نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هادی گفاله باشیان کارشناس مسکن سازمان بهزیستی خراسان شمالی در گفتگو با عصرترک گفت: ثبت نام از متقاضیان روستایی برای طرح های حمایتی مسکن از 27 اردیبهشت ماه سال جاری در استان و سراسر کشور آغاز شد.

وی ادامه داد: در مراحل قبلی به دلیل محدودیت های سیستمی و عدم امکان ثبت نام همزمان، فقط از متقاضیان شهری ثبت نام می شد و متقاضیان روستایی هنوز ثبت نام نکرده اند.

این مسئول گفت: این در حالی است که سامانه طرح های حمایتی مسکن از 17 اردیبهشت 1401 برای ثبت نام متقاضیان روستایی فعال است.

قافله باشیان گفت: خانوارهای روستایی تحت حمایت برای کمک به بی‌خانمان‌ها نیز می‌توانند در بازه زمانی 17 اردیبهشت ماه که سامانه فعال می‌شود به سامانه کامل طرح‌های حمایتی مسکن مراجعه کرده و با وارد کردن تمامی اطلاعات نسبت به تکمیل مدارک مربوطه اقدام کنند.

کارشناس مسکن سازمان بهزیستی خراسان شمالی یادآور شد: متقاضیان بی خانمان تحت حمایت اجتماعی استان می توانند با مراجعه به سامانه saman.mrud.ir در طرح های حمایتی مسکن ثبت نام کنند.

این مقام مسئول افزود: لازم به ذکر است کد ملی، شماره همراه و شهر متقاضیان ثبت نام در سامانه طرح های حمایتی مسکن بر اساس اعلام دفتر مسکن وزارت راه و شهرسازی پس از انتخابات تغییری نمی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید