شروع ثبت نام وام مستمری بگیر تامین اجتماعی + جزئیات شرایط وام

شروع ثبت نام وام مستمری بگیر تامین اجتماعی + جزئیات شرایط وام

سامانه متمرکز ثبت نام وام قرض الحسنه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی ارائه می شود.

همزمان با ایام الله دهه فجر سامانه متمرکز ثبت نام وام قرض الحسنه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی آغاز به کار کرد. هر مستمری بگیر تامین اجتماعی می تواند بدون نیاز به مراجعه حضوری برای دریافت وام 12 میلیون تومانی شخصی در این سامانه ثبت نام کند.

این سامانه از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 20 بهمن لغایت 30 بهمن ماه از طریق سامانه خدمات آفلاین سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir در دسترس خواهد بود.

در این مرحله وام تامین اجتماعی به مستمری بگیران واجد شرایط در سراسر کشور پرداخت می شود و برای هر شهرستان بر اساس تعداد مستمری بگیران سهمیه مشخصی تعیین می شود و تا تکمیل ظرفیت در هر شهرستان امکان ثبت نام وجود دارد.

با توجه به محدودیت منابع و در دسترس بودن متقاضیان زیاد برای اخذ تسهیلات؛ بازنشستگانی که حداقل 50 و حداکثر 78 سال سن دارند و دارای حداقل دو فرزند تحت تکفل بوده و در دو سال اخیر از تسهیلات قرض الحسنه استفاده نکرده اند در این مرحله می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

متقاضیان می بایست در سامانه خارج از دفتر سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir پیش ثبت نام شده و دارای حداقل 10 سال سابقه بیمه و توانایی قانونی کسر حق بیمه بر اساس شرایط حقوق دریافتی باشند. از جمله شرایط دیگر برای به دست آوردن این فرصت.

این سامانه برای ثبت نام از متقاضیان سایت ها تا پایان روز یکشنبه 9 بهمن ماه فعال خواهد بود.

متقاضیان این فرصت پس از ثبت نام در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی در بازه زمانی تعیین شده الزامی هستند. در منوی بازنشستگان، گزینه ثبت ادعای مزایا را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید