شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد برای حل بحران قریب الوقوع چاره اندیشی کند


ساعت: 15:34
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834648

شرکت انرژی باید با خسوف در کهگیلویه و بویراحمد چاره ای برای بحران تابستان بیندیشد چرا که این اختلالات خسارت های جبران ناپذیری به صنعت وارد می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزیر نیرو گفت: تلاش می کنیم تا قبل از تابستان 1401 تمام نیروگاه هایی که می توانند به بهره برداری برسند تا از مشکلات مردم در تابستان کاسته شود، اما به نظر می رسد، مشکل حل می شود و به نظر می رسد. وقفه ها در آینده نزدیک قطعی است.

صنعت و معدن نیمه جان کهگیلویه و بویراحمد نیازمند احیا و مساعدت همه دستگاه ها و کارکنان است اما قطعی برق می تواند این عرصه تولیدی و اقتصادی را بیشتر فلج کند.

هواشناسان نسبت به گرمای زودرس که می تواند منجر به پیک مصرف برق شود، هشدار داده اند تا بتوانیم خاموشی های سال های گذشته را دوباره زنده کنیم، زیرا بدون شک مصرف برق با رمز ارزهای غیرمجاز بار مصرف را در منطقه افزایش داده است. استان

کاهش تولید نیروگاه های برق آبی، تغییر الگوی مصرف و استفاده زودهنگام کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد از پمپ های کشاورزی نیز ممکن است از دیگر دلایل بی رویه مصرف و اجرای طرح قطع برق باشد.

83 درصد برق مصرفی استان برای مصارف خانگی است و برای پایداری برق در منازل و ادارات، صنعت و کشاورزی باید تمام مصرف داخلی را از بین ببرد و بدون شک قطع برق صنعتی آسیب های جبران ناپذیری به بخش های تولیدی وارد می کند و راندمان تولید را کاهش می دهد. .

خسارات ناشی از قطعی مکرر برق در صنایع یکی از معضلاتی است که امروزه صاحبان سایت های صنعتی را نگران کرده و خسارات فراوانی را به همراه دارد که نه تنها خسارات جدی به واحدهای تولیدی و صنعتی وارد می کند، بلکه خسارت های جبران ناپذیری را به توسعه وارد می کند.

حال با توجه به این مشکلات لازم است شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد برای جلوگیری از قطعی برق در صنایع این استان به دنبال راهکاری اساسی باشد تا شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید