شرکت در نمایشگاه های یزد فرصتی برای تبیین دستاوردهای نظام برای جوانان است


ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914287

دشیری رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: برگزاری تورهای علمی برای بازدید از شرکت نمایشگاهی استان ظرفیت خوبی در راستای جهاد برای تبیین، امید آفرینی و الگوسازی برای نسل جوان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، غلامعلی دیشیری امروز در جلسه ستاد استانی سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه که به میزبانی شرکت نمایشگاه های بین المللی برگزار شد، به منظور رسیدگی به مشکلات و مشکلات زیرساختی این نمایشگاه، با اشاره به خوبی ها ظرفیت این مجموعه برای بالا بردن روحیه امید و نشاط در جامعه گفت: توسعه کمی و کیفی این مجموعه باید با نگاه کلان به ظرفیت استان مورد توجه قرار گیرد.

رئیس داوری استان یزد افزود: تمامی نمایشگاه ها در خدمت افزایش دید بوده و فرصت مناسبی برای ارائه توانمندی ها، توانمندی ها و دستاوردهای کشور در عرصه های مختلف جامعه است و قطعا می تواند فرصتی برای ایجاد امید و ایجاد انگیزه، ایده و آری باشد. شاد در جامعه

وی بر لزوم برگزاری تورهای علمی ویژه دانش آموزان از این مجموعه تاکید کرد و تصریح کرد: نمایشگاه های تخصصی به ویژه در حوزه فنی و مهندسی فرصت مناسبی برای آشنایی نوجوانان و جوانان با دستاوردها و فرصت های کشور در زمینه های مختلف است.

دزیری با اشاره به برخی مشکلات در توسعه شرکت نمایشگاهی استان گفت: در زمینه تامین فضای سبز و بهداشت و درمان با همکاری امور آب و اراضی منطقه، تمهیدات قانونی لازم انجام شود.

رئیس قاضی استان یزد گفت: در خصوص کاربری این مجموعه نیز مصوبه کمیسیون زیربنایی به عنوان تجهیزات شهری تا حصول نتیجه پیگیری می شود.

وی افزود: در زمینه روشنایی نیز با مشارکت شرکت نمایشگاه و شرکت توزیع برق اقدامات لازم برای نورپردازی مجموعه انجام می شود.

لازم به ذکر است اعضای ستاد استانی سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه از شرکت های حاضر در این نمایشگاه در سطح منطقه و در جریان چالش های پیگیری فعالان صنعت کاشی و سرامیک استان بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید