شرکت شما در تاریخ ثبت خواهد شد و دوباره باعث افتخار بوکس خواهد شد


ساعت: 20:23
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1840056

اولین روز از سی امین دوره مسابقات قهرمانی بوکس بزرگسالان امشب (پنجشنبه 29 اردیبهشت ماه) در سالن امام علی (ع) زاهدان با مشخص شدن برنامه مسابقات روز اول به قید قرعه برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس سی امین دوره مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور با حضور 186 بوکسور به میزبانی سیستان و بلوچستان در سالن امام علی زاهدان از امروز (پنجشنبه 29 اردیبهشت) آغاز و تا روز دوشنبه ادامه دارد. ماه ژوئن

این مسابقات در اوزان 48، 51، 54، 57، 60، 63.5، 67، 71، 75، 80، 86، 92 و 92+ کیلوگرم و در سه دور سه دقیقه ای با یک دقیقه استراحت بین راندها مطابق با قانون بین المللی.

مراسم قرعه کشی و سمینار هماهنگی مربیان و سرپرستان تیم ها شب گذشته (چهارشنبه 28 اردیبهشت) در سالن همایش های اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در دهکده المپیک برگزار شد و برنامه روز اول این بود. تنظیم.

مراسم افتتاحیه از ساعت 16:30 تا 17:30 امروز برگزار می شود. دیدارهای امروز از ساعت 18 در 12 وزن (30 مسابقه در دو حلقه) آغاز می شود و در روزهای آینده فقط مسابقات دسته 92+ کیلوگرم برگزار می شود.

برنامه روز اول این رقابت ها به شرح زیر است:

وزن 48 کیلوگرم (5 بوکسور):

کشتی: حسین رحمتی (خراسان رضوی) – آرشام حسنی (مازندران)

وزن 51 کیلوگرم (11 بوکسور):

سه نبرد علی گودرزی (منطقه آزاد کیش) – حسین رضاپور (اصفهان)

میلاد رفیعی (بوشهر) – مصطفی ریگا (سیستان و بلوچستان)

هادی متور (منطقه آزاد اروند) – فردین مرادی (کرمانشاه)

وزن 54 کیلوگرم (11 بوکسور):

سه نبرد: محمد جاسم یار احمد زهی (سیستان و بلوچستان) – محمد حسین حقی (زنجان)

شهرام جلالی (آذربایجان غربی) – مهدی خسروی (کردستان)

سام حاجیلو (همدان) – فرهاد مهری (منطقه آزاد اروند)

وزن 57 کیلوگرم (20 بوکسور):

چهار نبرد: پیمان قاسمی (منطقه آزاد اروند) – سعید شالیبور (سیستان و بلوچستان)

سجاد محمدپور (تهران) – امیرمحمد جانعلی (البرز)

امیر بیاتی (کرمانشاه) – اشکان مستوفی (خراسان رضوی)

ابوالفضل امیدی (خوزستان) – رضا ابراهیمی (فارس)

وزن 60 کیلوگرم (19 بوکسور):

سه نبرد: سید عماد حسینی (خراسان رضوی) – مجید داداش علیپور (قزوین)

حسین کهرازه (چابهار) – دانیال شهبخش (سیستان و بلوچستان)

محمدامین ظفری (چهارمحال بختیاری) – ارسلان دستپرور (تهران)

وزن 63.5 کیلوگرم (18 بوکسور):

دو نبرد: سجاد عبادی پور (تهران) – سیدعلی موسوی (قم)

محمدجواد محمدی (ایلام) – مهدی رستمی (آذربایجان شرقی)

وزن 67 کیلوگرم (20 بوکسور):

چهار نبرد: محمد خسروی (فارس) – کاوه اردشیری (سمنان)

رسول رحیمی (چابهار) – حسین جدی (کوم)

محمدرضا اکتیجی (مازندران) – امیرحسین گنجی (زنجان)

علیرضا حقیقتی (خراسان جنوبی) – علی حسینی نژاد (خراسان رضوی)

وزن 71 کیلوگرم (19 بوکسور):

سه نبرد: کسری طهماسبی (کرمانشاه) – بیژن کساپور (فارس)

محمدجواد امیدی (بوشهر) – امیررضا شکاری (مازندران)

میثم کلهر (لرستان) – مسلم مقسودی (سیستان و بلوچستان)

وزن 75 کیلوگرم (19 بوکسور):

سه نبرد: علی جهاندیده (خوزستان) – محمد نورانی (خراسان شمالی)

امیر حمزه خرد (فارس) – رامین دیانت (کهگیلویه و بویراحمد)

جوادزاده تراب (خراسان رضوی) – عباس افشارنیا (البرز)

وزن 80 کیلوگرم (17 بوکسور):

کشتی: رامین ابراهیمی (بوشهر) – محمد کو شکن (قزوین)

وزن 86 کیلوگرم (10 بوکسور):

دو نبرد مصطفی حیدری (البرز) – علیرضا مهدی پور (یزد)

کیوان صفری (مازندران) – علی ابوویسانی (سمنان)

وزن 92 کیلوگرم (9 بوکسور):

کشتی: پوریا امیری (کرمانشاه) – حسین طاهری (لرستان)


* مراسم افتتاحیه / ثوری: شرکت شما تاریخ ساز خواهد شد و بوکس را بازسازی خواهد کرد

مراسم افتتاحیه سی امین دوره مسابقات قهرمانی بوکس کشور امشب (پنجشنبه – 29 اردیبهشت ماه) با حضور حسین توری رئیس فدراسیون بوکس، رحمدل بامری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، ادهم کرد زابلی کرد مدیر کل بوکس برگزار شد. ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، حمید گبای زاده مشاور رئیس و مدیرعامل فدراسیون، محمود نهتانی رئیس شورای بوکس استان سیستان و بلوچستان، محمد آبی رئیس کمیسیون داوران، مهدی شفیعی، رئیس کمیته اجرایی، پیشکسوتان بوکس استان، علیرضا استکی سرمربی تیم ملی، سایر اعضای کادرفنی و… علی (ع) در زاهدان برگزار شد.

حسین توری رئیس فدراسیون بوکس کشورمان با خیرمقدم به حاضران در این مراسم گفت: یکی از بهترین میزبانان و مسابقات بعد از شیوع ویروس است. تاج میزبان استان انشاالله. امیدوارم همه مسئولان استانی دست اندرکار همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر با جامعه ورزش داشته باشند. جامعه ای که بتواند جامعه بزرگی را بسیج کند و از درد مردم بکاهد.

وی افزود: اگر از تاریخ سازی دانیال شهبهش در جام های جهانی و همچنین افتخار و تلاش علیرضا استکی سرمربی کشورمان که برای اولین بار این اتفاق را رقم زد، صحبت نکنم، پیگیری کرده ام. آنها با تشکر از تمامی دوستان، پیشکسوتان، رئیس هیئت بوکس استان که بر این امر تأثیر گذاشتند. استقامت شما موفقیت بوکس ما را برای ما به ارمغان می آورد، با حمایت شما قطعا می توانیم در تاریخ ثبت نام کنیم و در رویدادهای بزرگی مانند المپیک، مسابقات جهانی و … جشن بگیریم و بوکس ایران در بین کشورهای دیگر بدرخشد.

ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: از دفتر ریاست فدراسیون بوکس، معاونت سیاسی و اجتماعی سیستان و بلوچستان، پیشکسوتان و مربیان استان، کادر تیم ملی استقبال می کنم. همه میهمانان عزیز، ورزشکاران، سرپرستان، مربیان و داوران از سراسر کشور در زاهدان. با تشکر از مسئولین که ما را در فراهم کردن بستر و میزبانی مسابقات ملی بوکس بزرگسالان یاری کردند. امیدوارم روزهای خوبی در این استان داشته باشید.

سپس رحمدل بامری نماینده سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: خدمت همه اقوام حاضر در این مراسم خیر مقدم می گویم و از همه دست اندرکاران این رویداد بزرگ ورزشی در استان تشکر می کنم. «خداوند متعال را شاکریم که این توفیق را نصیب ما کرد تا میزبان شما ورزشکاران و مفاخر عزیز در عرصه ملی و بین المللی باشیم.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سرزمینی که شهدای عزیزی چون شهید میرحسینی و سایر شهدای عزیزی که تمثال آنها در این تالار است، مفتخریم پذیرای شما هستیم. در استانی که مردم خوب و مرزنشین با وجود همه ارزش های اسلام و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه صحنه ها ایستاده اند و حماسه آفریده اند. خدای ناکرده فرزندان میهن بزرگ اسلامی ایران به ویژه استان های سیستان و بلوچستان همچنان بتوانند در رویدادهای بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشند و بدرخشند. امیدوارم روز به روز به این گروه اضافه شود و دانیال را در سنگرهای دیگر این قلعه ها داشته باشیم.

پس از آن مسابقات رسما با رژه تیم های حاضر آغاز شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید