شرکت های دانش بنیان در شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد حمایت می شوند.


ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837476

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد:

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت های دانش بنیان از اولویت های اصلی ما در واگذاری زمین در شهرستان ها و نواحی صنعتی استان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شرکت شهرک های صنعتی صبح زاگرس کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و همچنین توسعه اقتصاد دانش بنیان، سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته است. شرکت ها و دانش . بر اساس موسسات درصد پرداخت نقدی قرارداد کاهش می یابد.«در دستور کار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اراضی مالکیت صنعتی شرکت ها و مؤسسات مبتنی بر دانش ارائه می شود.

هاشم موسوی گفت: ارائه مشوق ها برای راه اندازی شرکت های دانش بنیان در شهرهای صنعتی و بهره مندی از ظرفیت مشاوران بازرگانی و کلینیک ها از جمله رویکردهایی است که برای صنایع دانش بنیان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اعطای مشوق قیمتی 10 درصدی برای حق استفاده از زمین برای طرح های صنعتی دانش بنیان و تقسیم بخشی از انباشت قرارداد به نسبت مبلغ پرداختی نقدی و مساحت به دست آمده تا سقف 60 ماه از دیگر مشوق های ایجاد صنایع دانش بنیان در شهرک‌ها.»صنعتی کهگیلویه و بویراحمد را در نظر می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت های دانش بنیان دارای تعریف دقیق علمی و قانونی هستند و به گفته دولت، شرکت های دانش بنیان دارای مجوز از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هستند.

موسوی افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان، فناوری‌های برتر و صادراتی نیز در اولویت دریافت تسهیلات از محل صندوق‌های تحت مدیریت سازمان صنایع کوچک و شهر‌های صنعتی ایران هستند. شرکت ها و موسسات دانش بنیان نیز در صدور ضمانت نامه از صنایع کوچک اولویت دارند صندوق ضمانت سرمایه گذاری.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بیش از 352 واحد تولیدی و صنعتی در قالب 13 شهر و ناحیه صنعتی در استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند. بیشتر واحدها در شهرها و نواحی صنعتی استان را صنایع متوسط ​​و کوچک تشکیل می دهند. شرکت مالکیت صنعتی استان انتقال فناوری و بازاریابی را حفظ می کند.

وی گفت: پرداخت یارانه برای بازدید از نمایشگاه های داخلی و بین المللی، آموزشی، تورهای گردشگری، تشخیصی، حمایت از توسعه بازار، کلینیک های تجاری، بیمه و… از دیگر اقدامات حمایتی شرکت شهرک های صنعتی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید